بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۴۴۳۸
 مراسم رونمایی و اهدا ۲۶۳۱ سند تک برگ تفکیکی از اراضی شهرک‌های صنعتی تهران در ساختمان شرکت شهرک‌های صنعتی برگزار شد.
سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۶

به گزارش خبرنگار بازارکار، سعید صادقی مدیرعامل شرکت‌ شهرک‌های صنعتی تهران در این نشست با اشاره به اهدا ۲۶۳۱ سند تک برگ تفکیکی خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه های سرمایه گذاران شرکت‌های صنعتی تثبیت مالکیت است‌. در گذشته این فرایند زمان‌بر بود اما امروز مفتخریم که اعلام کنیم که در کمتر از ۴۵ روز کاری ۲۶۳۱ سند تک برگ تفکیکی صادر شده و این یک رشد ۵۰ درصدی نسبت به گذشته را نشان می‌دهد‌. امروز بیش از هفت هزار واحد دارای سند تفکیکی هستند.

وی ادامه داد: چنین اتفاقی بی‌سابقه است‌. حتی شهرکی که در حال ساخت و ساز است نیز در حال حاضر سند تفکیکی دارد. این موضوع حتی بار روانی مثبتی نیز برای همه فعالان این حوزه و صاحبان صنایع خواهد داشت. هنوز نیز برخی کارها باقی مانده و همکاری ما با اداره ثبت اسناد استان تهران ادامه خواهد داشت‌.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی تهران اظهار کرد: برنامه ما این است که در سال ۱۴۰۳ نیز ۶۱۱۰ سند تفکیکی دیگر صادر کنیم. یکی از شهرک‌هایی که دغدغه ماست، شهرک صنعتی قرچک است که با موضوعات حقوقی دست و پنجه نرم می‌کند. باید برای حل این مشکل در راستای رشد تولید راهکاری درنظر گرفته شود.

در ادامه محمد افخمی عمودیزج مدیرکل فعلی ثبت اسناد و املاک استان تهران با اشاره به این دستاورد گفت: هنوز کارهای زیادی باقی مانده است. ما باید به ۱۱ هزار سند برسیم که هدف‌گذاری ماست.

وی بر حل مشکلات در حوزه اسناد تفکیکی تاکید کرد و گفت: این کاری که انجام شده، کار روزمره ای است که باید ما انجام بدهیم. هنوز نیز مشکلاتی در این زمینه وجود دارد که با برنامه‌ریزی مناسب حل خواهد شد‌.

 مدیرکل فعلی ثبت اسناد و املاک استان تهران تصریح کرد: این حرکت مقدمه ای برای ادامه کار در سال بعد خواهد بود. ما نیز در اداره ثبت اسناد استان تهران آماده انجام کارهای بزرگتر برای حل مشکلات شهرک‌های صنعتی بویژه در زمینه حل مشکل سند های مالکیت هستیم.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر