بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۶۲۱۱
معاون اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی کهگیویه بویراحمد
معاون اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی کهگیویه بویراحمد: سامانه جستجوی شغل به نشانی https://shoghl.mcls.gov.ir در دسترس احاد جامعه است و همه میتوانند از خدمات این سامانه برخوردار شوند.
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۴

به گزارش بازارکار به نقل از روابط عموعی وزارت کار، سرپرست کار آفرینی و اشتغال اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان گفت: وزارت کار با ایجاد سامانه جستجوی شغل اقدام به ایجاد مسیری آسان برای هدایت کارجویان به سمت فرصت‌های شغلی مناسب با مدرک تحصیلی و مهارت فنی آن‌ها نموده است.

در سامانه جستجوی شغل متقاضیان بر اساس مدرک تحصیلی، مهارت، ... ثبت نام می‌نماید و کارآفرینان نیز متناسب با نیاز شغلی اقدام به جذب نیروی کار می‌نمایند این سامانه با توجه به داشتن اطلاعات کافی از بازار کار کمک قابل توجهی به افراد جویای کار و صاحبان واحد‌های تولیدی و صنعتی و ... می‌نماید.

ستار باقرپور در ادامه افزود، توسعه و هوشمند سازی فرآیند‌های مرتبط با خدمات کاریابی و هدایت شغلی آن‌ها باعث دسترسی آسان کارجویان و کارورزان به نیازمندی‌های شغلی می‌شود و با توجه به شفافیت سامانه وایجاد دسترسی به امار و اطلاعات حوزه بازار کار امکان برنامه ریزی و هدف گذاری برای آینده بازارکاروجود دارد.

وی تصریح کرد: سامانه جستجوی شغل به نشانی https://shoghl.mcls.gov.ir در دسترس احاد جامعه است و همه میتوانند از خدمات سامانه برخوردار شوند.

ستار باقرپور در پایان خاطر نشان کرد: راه اندازی سامانه جستجوی شغل از سوی وزارت کار علاوه بر تسهیل در شناسایی فرصت‌های شغلی و ایجاد اشتغال گام مهمی برای برقراری عدالت اجتماعی و کاهش نابرابری‌های موجود در کار است.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر