بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۶۲۲۱
رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: در نمایشگاه کار از سوی ۲۰ شرکت ۲۵۰ موقعیت شغلی معرفی شده است.
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۲

به گزارش بازارکار به نقل از خبرگزاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دکتر علیرضا رهایی با اشاره به برگزاری نمایشگاه کار در این دانشگاه افزود: در این نمایشگاه ۲۰ شرکت حاضر هستند و از سوی آن‌ها ۲۵۰ موقعیت شغلی ارائه شده است.
وی یکی از مهمترین مسائل جوانان به ویژه دانش آموختگان دانشگاه‌ها را موضوع اشتغال دانست و افزود: از این رو از ۶ ماه قبل مقدمات برگزاری نمایشگاه کار با رویکرد اشتغال فراهم شد و هدف از این اقدام آن است که مجموعه‌ها و شرکت‌هایی که با مباحث فنی و مهندسی در ارتباط هستند دعوت شوند و با معرفی توانمندی خود، ظرفیت‌های اشتغال زایی خود را برای دانشجویان و فارغ‌التحصیلان چه در حین تحصیل و چه پس از فراغت از تحصیل ارائه دهند.

رهایی شرکت‌های حاضر در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر را در حوزه هایی، چون نفت، گاز، صنایع هوایی و غذایی دانست و گفت: این شرکت‌ها ۲۵۰ زمینه شغلی را در این نمایشگاه مطرح کردند و علاقه‌مندان با حضور در این نمایشگاه می‌توانند نسبت به ثبت نام برای اشتغال در این شرکت‌ها اقدام کنند.

رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در خصوص ارتباط این نمایشگاه با پلتفرم اشتغال و ارتباط با صنعت این دانشگاه با تاکید بر اینکه نمایشگاه کار مکمل پلتفرم ارتباط با صنعت است یادآور شد: هدف از این نمایشگاه ایجاد ارتباط مناسب دانشگاه با صنعت است.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر