بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۶۲۲۸
سبزوار- ایرنا - فرماندار جغتای گفت: مراحل ساخت بیش از هزار واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن در سایت ۲ هزار و ۳۰۰ واحدی این شهرستان خراسان رضوی در حال اجراست. 
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۷

ابوالقاسم ابراهیمی امروز سه شنبه 11 اردیبهشت ماه در حاشیه بازدید از سایت نهضت ملی مسکن شهر جغتای به خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: زمینی ۱۰۰ هکتاری با نام شهرک "ولی عصر" (عج) به منظور سایت نهضت ملی مسکن در این شهرستان اختصاص یافته است.

وی اظهار کرد: ۲ هزار و ۳۰۰ قطعه زمین ویلایی و نیز ۱۰۰ قطعه زمین های ۲ نفره برای ساخت به واجدان شرایط واگذار شده که واحدهای مسکونی آن به صورت خودمالکی توسط متقاضیان ساخته می شود.

فرماندار جغتای گفت: بدین منظور تاکنون بر اساس قرعه‌کشی هزار و ۴۰ قطعه زمین به متقاضیان واجد شرایط و نیز ۱۶۰ قطعه زمین به متقاضیان طرح سه و چهار فرزندی قانون جوانی جمعیت در این شهرستان اعطا شده است.

ابراهیمی افزود: از مجموع زمین های واگذار شده به متقاضیان تاکنون ۸۰۰ قطعه در مرحله پی ریزی است و در بیش از ۱۰۰ قطعه نیز اسکلت بندی اجرا شده و پس از این مرحله متقاضیان برای ارائه تسهیلات به بانک ها معرفی می شوند.

وی اظهار کرد: با همکاری دستگاههای خدمات رسان به طور همزمان ایجاد عمده زیرساخت های آب، برق و گاز نیز در سایت نهضت ملی مسکن شهرستان در حال اجراست.

مرکز شهرستان ۵۴ هزار نفری جغتای در ۳۰۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر