بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۶۲۹۸
مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گیلان در خصوص انتقاد برخی از رسانه های استان در خصوص  تقدیر از کارفرمایان در این ایام گفت: ما در هفته کار و کارگر به سر میبریم و کارفرمایان یکی از ارکان مهم و تاثیر گذار در بهبود شرایط معیشت کارگران هستند.
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۶

سیاوش آقاجانی در جمع خبرنگاران رودسر با بیان اینکه مصداق اصلی امنیت شغلی رونق تولید است اظهار کرد: بهبود وضعیت کار و بازار کار نیز در امنیت شغلی موثر است .

وی افزود: ما مسئولین در سال جاری باید زمینه ورود افراد جویای کار و سرمایه گذاران و کارآفرینان را به عرصه تولید فراهم کنیم.

آقاجانی ادامه داد: محور اشتغال های جدید در سال جاری ایجاد اشتغال برای فارغ التحصیلان است و باید این امر با مشارکت همه دستگاه های اجرایی متولی محقق شود.

مدیرکل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی گیلان خاطر نشان کرد: نیازسنجی بازار کار و هدایت فارغ التحصیلان به سمت مهارت آموزی از مهمترین اقداماتی است که باید برای رفع معضل بیکاری افراد تحصیل کرده انجام شود.

وی همچنین به برگزاری برنامه های متنوع تجلیل از کارگران با محوریت فرمانداری شهرستان ها و همچنین برگزاری جشن و رویدادهای فرهنگی و ورزشی در کارخانجات با مشارکت  اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان و سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان خبر داد.

سیاوش آقاجانی همچنین در خصوص انتقاد برخی از رسانه های استان در خصوص  تقدیر از کارفرمایان در این ایام گفت: ما در هفته کار و کارگر به سر میبریم و کارفرمایان یکی از ارکان مهم و تاثیر گذار در بهبود شرایط معیشت کارگران هستند لذا یکی از معیارهای ما در انتخاب کارفرمایان برتر در این ایام عملکرد آنان در حوزه کارگری بود.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر