بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۶۳۱۶
سرپرست معاونت آموزشی و کار آفرینی جهاد دانشگاهی قم، گفت: آموزش های مرتبط با هر حرفه به‌صورت ویژه و تخصصی برای پر کردن خلأ بازار کار به افراد ارایه می‌شود.
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۳

دکتر محمد رستمی در گفت و گو با خبرنگار بازار کار، با بیان اینکه برای حل مشکل کارگر ماهر در واحدهای صنعتی، آموزش تخصصی شغل در حال انجام است گفت: بر همین اساس آموزش تخصصی مشاغل بر اساس نیاز جامعه و صنعت در جهاد دانشگاهی قم دنبال می‌شود. 

وی با اشاره به راه‌اندازی کانون ارزیابی و توسعه شایستگی، ادامه داد: در کنار آموزش‌های فنی و مهارتی، آموزش‌هایی برای توسعه فردی و شکوفایی استعدادهای کارگران و مهارت جویان نیز توسط جهاد دانشگاهی قم ارائه می‌شود.

رستمی ایجاد پیوند بین آموزش و بازار را از اهداف جهاد دانشگاهی قم برشمرد و گفت: در همین راستا بازاریابی، برندسازی، تبلیغات و اطلاع‌رسانی برای عملیاتی‌شدن و آموزش‌های فنی و نظری در محیط واقعی به مهارت‌آموزان ارائه می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه جهاد دانشگاهی قم با زیرساخت‌های موجود در آن ظرفیت تامین بخش مهمی از نیاز نیروی کار بخش‌های صنعتی و تولیدی را دارا می‌باشد، گفت: با ظرفیت و زیرساخت‌های ایجاد شده در جهاد دانشگاهی، شرایط برای آموزش شغل‌های متناظر با نیازهای روز و آینده استان فراهم است.

وی تعمیق ارتباط صنعت و دانشگاه را از پیشران‌های تحقق شعار سال یاد کرد و افزود: رسالت و وظیفه اصلی جهاد دانشگاهی قم در این حوزه، تربیت کارگر و تکنسین ماهر بخش‌های تولیدی، صنعتی و خدمات است.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر