بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۶۳۲۶
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۲

تربت حیدریه- ایرنا - مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تربت حیدریه گفت: ۴۲ قطعه زمین ۳۰۰ و ۳۵۰ متری از اراضی ملی در قالب نهضت ملی مسکن روستایی در روستای "کلاته ثم" بخش رخ این شهرستان قرعه کشی و به جوانان فاقد زمین و مسکن واگذار شد. علی قناد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مساحت خالص قطعات واگذار شده افزون‌ بر ۱۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع است که پیش از واگذاری زمین مورد نیاز با وسعت حداقل پنج هکتار به محدوده روستا افزوده شده بود.

وی اضافه کرد: این افراد تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی ساخت با کارمزد چهار درصد و باز پرداخت ۲۰ ساله دریافت خواهند کرد و ظرف یک ماه پس از اخذ پروانه ساخت باید عملیات احداث واحدهای مسکونی روستایی خود را آغاز کنند.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تربت حیدریه گفت:واگذاری قطعات مسکونی در روستاها برای تسهیل ساخت مسکن ادامه می‌یابد و در روزهای پیش رو و به احتمال فراوان یکشنبه هفته آینده در یکی دیگر از روستاهای تربت حیدریه انجام می‌شود.

مرکز شهرستان ۲۲۴ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

اقتصاد شهرستان تربت‌حیدریه بر پایه کشاورزی روستامحور استوار است و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این شهرستان در تلاش است با اقدامات خود زمینه مهاجرت معکوس روستاییان را فراهم سازد.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر