بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۶۳۳۱
معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تشکیل مرکز ملی نخبگان جامعه کار و تولید در آینده نزدیک خبر داد.
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۳

به گزارش بازارکار از مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «محمد چکشیان» در این باره گفت: مرکزی برای شناسایی، ساماندهی و حمایت از نخبگان جامعه کار و تولید در آینده نزدیک تشکیل می شود.
 
وی تشریح کرد: در این مرکز، شناسایی افراد نخبه در جامعه کار و تولید انجام می شود و اطلاعات آنها در بانک اطلاعات به صورت طبقه بندی شده وجود خواهد داشت.
 
 وی افزود: گام دوم، حمایت از این افراد و تسهیل‌گری برای ارائه خدمت به ایشان است. 
 
معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از برگزاری نشست های متعدد با بنیاد ملی نخبگان خبر داد و گفت: سال گذشته معاون علمی رئیس جمهور نیز دستوراتی برای حمایت ویژه از نخبگان جامعه کار و تولید صادر کرد.
 
وی افزود: در سال جاری با نشست‌های بیشتر و راهکارهای بهتر بسته خدماتی خود را برای حمایت از نخبگان جامعه کار و تولید افزایش می دهیم تا بتوانیم هر آنچه برای عملی کردن طرحی نو در زمینه کارگر نخبه نیاز است، محقق شود. 
 
رئیس جمهور شنوای بی واسطه مسائل کارگران
 
چکشیان درباره برنامه های هفته کار و کارگر سال جاری تاکید کرد: امسال علاوه بر برنامه های متعدد فرهنگی، اجتماعی، تبلیغی و تبیینی، دیدار با مقام معظم رهبری، تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و فضاسازی شهری، جشن در کارخانجات مختلف، بررسی مطالبات و مسائل کارگران نیز بسیار مورد توجه قرار گرفت و تمرکز خاصی بر مسائل، دغدغه و نیازهای جامعه کارگری وجود داشت.
 
وی افزود: ستاد ملی و ستادهای استانی هفته کارگر و همچنین کمیته های تخصصی، در این هفته تلاش کردند تا علاوه بر اجرای خوب برنامه ها، مسائل و مطالبات کارگران از زبان تشکل های کارگری شنیده شود.
 
معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: «نشست تخصصی جایگاه شناسی سازمان های کارگری و کارفرمایی در توسعه اقتصادی کشور برای تحقق شعار سال» نیز در این راستا برگزار و سخنان جامعه کار و تولید شنیده شد.
 
وی اظهار داشت: در دیدار کارگران در اختتامیه «جشنواره امتنان» با رئیس جمهور نیز نمایندگان کارگری مسائل خود را مطرح کردند و این اقدام کم‌سابقه است. دولت سیزدهم شنوای بی‌واسطه سخنان نمایندگان تشکل های کارگری در روز کارگر بود.
 
 
چکشیان تاکید کرد: پرداختن به مسائل جامعه کار و تولید ذیل فرمایش مقام معظم رهبری است که فرموند؛ اگر حال کارگر خوب باشد حال جامعه خوب خواهد شد.


ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر