بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۶۴۳۲
استاندار گیلان گفت: برای جبران کوتاهی و تکرار نشدن حوادث، مقرر شد برای آتش نشانی روستای امام زاده ابراهیم شفت و انجام خدمات نیرو جذب شود.
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۰

به گزارش بازارکار، اسدالله عباسی در نخستین نشست اعضای هیئت دولت با استانداران به ریاست دکتر سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور در تهران، گزارشی از آخرین وضعیت خسارت‌های ناشی از حریق امام‌زاده ابراهیم شفت به رئیس جمهور ارائه کرد و افزود: ۳۸۹ واحد مسکونی و تجاری در قالب ۱۲۰ ساختمان کامل تخریب شده که فقط ۱۱۸ واحد مسکونی و تجاری این شهرک پوشش بیمه‌ای داشتند.

وی افزود: متولیان بیمه در حال ارزیابی‌های نهایی خسارات منطقه حادثه دیده امام زاده ابراهیم شفت هستند که به زودی روند پرداخت خسارت به اهالی منطقه آغاز خواهد شد.

عباسی با بیان اینکه طبق ارزیابی‌های اولیه از سوی بنیاد مسکن گیلان با همکاری دهیاری روستای امام زاده ابراهیم شفت ، در حادثه آتش سوزی این روستا ، ۳۸۹ واحد مسکونی و تجاری در قالب ۱۲۰ ساختمان کامل تخریب شده و نیاز به ساختن دوباره دارد و نقشه برداری واحد‌های آسیب دیده از حریق امام زاده ابراهیم از امروز آغاز شده است.

وی با ابراز خرسندی از دستور وزیر کشور در خصوص پرداخت تسهیلات به افراد آسیب دیده در حریق امام زاده ابراهیم شفت و حمایت دولت از این افراد ، افزود: یکی از مهم‌ترین مباحث پیگیری ، پوشش بیمه‌ای واحد‌های این شهرک بود که کارشناسان بیمه پس از ارزیابی برای این واحد‌ها تشکیل پرونده داده اند تا بتوانند به صاحبان این واحد‌ها خسارت پرداخت کنند.

وی با اشاره به استقرار یک خودروی آتش‌نشانی در امام زاده ابراهیم شفت و استفاده نشدن از خدمات اطفای حریق هنگام وقوع حادثه آتش سوزی، اضافه کرد: برای جبران این کوتاهی و تکرار نشدن چنین حوادثی، مقرر شد برای آتش نشانی روستای امام زاده ابراهیم شفت و انجام خدمات نیرو جذب شود.

کاهش حدود ۳ درصدی نرخ بیکاری در گیلان در مقایسه با میانگین کشوری، اقدامات موثر برای افزایش بهره وری در استان، درخواست برای افزایش اختیارات استانداران برای اشتغالزایی و توسعه، معضل خام فروشی محصولات استراتژیک کشاورزی و نبود صنایع تبدیلی و بسته بندی در گیلان، توسعه اقتصاد دریا محور در استان، حمایت بیشتر وزارت جهاد کشاورزی از شالیکاران، تنظیم واردات چای با توجه به میزان تولید چای داخلی، پیگیری مصوبات سفر هیات دولت به گیلان و پرداخت به موقع اعتبارات برای اجرای این مصوبات، از دیگر مباحثی مطرح شده در نشست استاندار گیلان با رئیس جمهور و هیئت دولت بود.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر