بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۶۴۳۴
ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: در سال ۱۴۰۲ با نگرش جذب سرمایه‌گذاری خارجی ۱۱ واحد تولیدی با ارزش بیش از ۱۱میلیون یورو در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بهره‌برداری شده است.
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۰

جعفر فرشچی طوسی در نخستین نشست با هیئت رئیسه انجمن مدیران صنایع خراسان رضوی اظهار کرد: این میزان سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان برای ۲۱۸ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد کرده است.

وی افزود: محل ساخت و فعالیت این واحدهای تولیدی شهرک‌های صنعتی چناران، کاویان فریمان، قوچان ۲، خیام، چرمشهر و تایباد در نقاط مختلف جغرافیای خراسان رضوی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی با اشاره به شعار سال عنوان کرد: تمایل سرمایه‌گذاران خارجی برای سرمایه‌گذاری در خراسان رضوی نسبت به سالیان قبل افزایش یافته و این ظرفیت‌های اقتصادی باعث شده مراودات تجاری از سوی کشورهای همسایه بیشتر شود و تاجران آن کشورها در ایران سرمایه‌گذاری بیشتری کنند.

فرشچی طوسی اضافه کرد: تاکنون سرمایه‌‎گذاران خارجی از کشورهای افغانستان، امارات متحده عربی و کویت استقبال خوبی از طرح‌های صنعتی و اقتصادی در استان داشته و با امنیت خاطر سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی، وی تصریح کرد: وجود واحدهای صنعتی دانش‌بنیان، صادرات‌گرا و نوع کیفیت کالاهای تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی باعث ایجاد فضای رقابتی میان سرمایه‌گذاران شده که بازاریابی محصولات توسط شرکت‌های مدیریت صادرات در کشورهای مختلف می‌تواند هزینه‌های بخش تولید را کاهش دهد و بستر گسترده‌تری برای ورود محصولات داخلی خراسان رضوی را به بازارهای بین المللی فراهم کند.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر