بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۶۴۵۰
معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس :
معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در نشست منطقه‌ای مدیران کل حفاظت محیط زیست تامین مسکن کارکنان این سازمان و پرداختی‌های آن‌ها بررسی خواهد شد.
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۷

به گزارش بازارکار از مهر، رضا انجم‌شعاع صبح سه شنبه در دور سوم نشست منطقه‌ای مدیران کل حفاظت محیط زیست با محوریت معاونت توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس که با حضور مدیران ۵ منطقه برگزار شد، اظهار کرد: برای ایجاد هم‌افزایی بین مدیران کل سازمان حفاظت محیط زیست استان‌های کشور به مناطق مختلف تقسیم‌بندی شده است.

معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست افزود: منطقه پنج یکی از تقسیم بندی‌های ذکر شده است که استان چهارمحال و بختیاری به همراه هشت استان دیگر در آن قرار می‌گیرند نکته مهم این است که این استان به لحاظ داشتن محیط زیست زیبا و تالاب‌های ارزشمند از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: امروز جلسه منطقه‌ای در استان چهارمحال و بختیاری در حال برگزاری است که محورهای متعددی در این نشست مورد بررسی قرار خواهند گرفت اما یکی از مهم‌‎ترین موضوعات محور برنامه و بودجه است.

انجم‌شعاع با اشاره به اینکه در برنامه هفتم توسعه تعاریف متعددی برای محیط زیست کشور بیان شده است، عنوان کرد: تبادل نظر برای تهیه آئین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های اجرایی یکی از اقدامات مهم و ارزشمند است که در جلسه امروز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست اضافه کرد: در حوزه بودجه نکته مهم این است که بتوانیم از ظرفیت‌های قانونی برای تأمین منابع و تجهیزات استفاده کنیم درواقع یکی از راهبردهای اساسی سازمان حفاظت محیط زیست توسعه فناوری و بهره‌گیری از روش‌های علمی و دانش‌بنیان برای حفاظت از مناطق طبیعی است که این امر نیز در نشست امروز بررسی می‌شود.

وی تصریح کرد: امسال توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده است بنابراین بررسی این موضوع که سازمان حفاظت محیط زیست چگونه می‌تواند در جهش تولید و مشارکت مردم در آن نقش داشته باشد از دیگر محورهایی است که در نشست منطقه‌ای مدیران کل حفاظت محیط زیست بررسی خواهد شد.

انجم‌شعاع با بیان این که در خصوص مسائل حقوقی و پیشگیری از وقوع جرم در حوزه محیط زیست دستورالعملی تحت عنوان «پیشگیری از وقوع جرم در محیط زیست کشور» تهیه شده است، یادآور شد: در حوزه منابع انسانی نیز یکی از راهبردهای سازمان حفاظت محیط زیست توجه به معیشت کارکنان متناسب با سختی و پیچیدگی کار آن‌ها است.

معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست بیان کرد: در نشست منطقه‌ای مدیران کل حفاظت محیط زیست تأمین مسکن کارکنان این سازمان و پرداختی‌های آن‌ها بررسی خواهد شد همچنین مجوز استخدام حدود ۳۷۰ نفر صادر شده که به استان چهارمحال و بختیاری نیز سهمیه تعلق گرفته است.

ارسال نظرات

برچسب روز

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر