بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۵۸۸۰
مدیر مرکز آزمون جهاددانشگاهی استان سمنان از برگزاری آزمون استخدامی پیمانی متمرکز سازمان تأمین اجتماعی همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد.
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۰

علی منصفی راد گفت: آزمون استخدامی پیمانی متمرکز سازمان تأمین اجتماعی همزمان با سراسر کشور صبح امروز با حضور 853 داوطلب در استان سمنان برگزار شد.

وی با بیان اینکه این آزمون در استان سمنان در حوزه امتحانی سمنان برگزار شد، افزود: در مجموع 853 نفر از شهرستان های سمنان، مهدیشهر، سرخه، گرمسار، آرادان، دامغان، شاهرود و میامی و خارج از استان در حوزه امتحانی سمنان به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: این آزمون به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز تأمین اجتماعی استان در بخش بیمه ای و درمان برگزار شد که از این تعداد، 409 نفر از داوطلبان آقا و 444 نفر نیز خانم بودند.

رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان ادامه داد: فرایند ثبت نام شامل اطلاعیه، ثبت نام و... از اواخر بهمن ماه سال گذشته از طریق سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی به آدرس https://hrtc.ir انجام شد و نتیجه آزمون نیز از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز آزمون جهاددانشگاهی اعلام می شود.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان سمنان نیز که به همراه مدیر درمان تأمین اجتماعی از حوزه امتحانی سمنان بازدید می کردند، سهمیه جذب استان سمنان در این آزمون استخدامی را نزدیک به 100 نفر در دو حوزه درمان و بیمه ای عنوان کرد.

کمال نیک اقبال ضمن تقدیر از عملکرد خوب جهاددانشگاهی استان در برگزاری این آزمون استخدامی، افزود: از کل تعداد داوطلبان این آزمون استخدامی، تعداد 261 نفر در حوزه بیمه ای و 592 نیز در حوزه درمان شرکت کردند.

وی ادامه داد: داروساز، دندانپزشک، کارشناس پرتو شناسی، کارشناس فناوری اطلاعات، پرستار، کمک پرستار، ماما، کارشناس فوریت‌های پزشکی، پزشک عمومی، دارویار، کارشناس اتاق عمل، کارشناس آزمایشگاه تشخیص طبی، کارشناس تجهیزات پزشکی، کارشناس هوشبری، ناظر بیمارستانی و کارشناس بینایی سنجی از مهمترین عناوین رشته‌های شغلی در این آزمون استخدامی است.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر