بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۵۸۷۹
استاندار سمنان بر لزوم افزایش سرمایه اجتماعی نظام از طریق حضور مدیران استان در بین مردم و سفر به شهرها و روستاهای استان تاکید کرد.
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۷

سیدمحمدرضا هاشمی با بیان این مطلب اظهار کرد: عملکرد مسئولان دولت مردمی سیزدهم در استان سمنان در این بخش خوب بوده است.

وی ادامه داد: اقدامات صورت گرفته در راستای گره گشایی از مشکلات و افزایش رضایتمندی مردم استان از جمله سفر به بیش از ۴۰۰ روستا، در سطح استان تبدیل به سرمایه اجتماعی شده و خروجی این مهم منتج به حضور حداکثری و مشارکت بالا در انتخابات، راهپیمایی روز قدس و استقبال باشکوه از ریاست جمهوری در سفر اخیر آیت الله رئیسی به استان شد.
استاندار سمنان گفت: حضور پرشور، حماسی و معنادار مردم استان در صحنه های مختلف و نقش آفرینی در این حوزه، سرمایه اجتماعی بی نظیر و ارزشمند است.
وی با اشاره به عملکرد دولت در این استان افزود: استان سمنان در بحث خانه سازی ویلایی در حوزه نهضت ملی مسکن به منظور ساماندهی مباحث مرتبط با زندگی آپارتمان نشینی و در راستای مقابله با آسیب های اجتماعی، در سطح کشور پیشرو است.
هاشمی عنوان کرد: ۱۰۰ درصد اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهردامغان به صورت ویلاسازی در حال اجرا است.
وی همچنین خاطرنشان کرد: تولید ثروت و پول، ایجاد اشتغال و تثبیت سکونت روستائیان در روستاها از دیگر مباحثی است که در راستای مقابله با آسیب های اجتماعی و پیشگیری از موارد مرتبط با این مهم در دستور کار استان قرار دارد.
استاندار سمنان اضافه کردت: ساماندهی معتادان متجاهر در سطح استان و اسکان، بازپروری، توانمندسازی و تسهیل زمینه حضور این افراد در بستر خانواده و جامعه در استان سمنان با قدرت اجرایی شده و ادامه خواهد داشت.
وی افزود: توجه به مسائل فرهنگی به منظور ارتقاء شاخص های اجتماعی و همچنین مقابله با آسیب های اجتماعی باید تقویت شده و بیش از پیش مورد توجه باشد.
هاشمی تصریح کرد: سفر کاروان خدمت و حضور مدیران کل و شهرستانی در راستای مدیریت مباحث مرتبط با آسیب های اجتماعی و رسیدگی به مسائل و مشکلات موجود در محلات کم برخوردار بیش از پیش تقویت و تعداد این محلات نیز افزایش یابد.
استاندار سمنان گفت: استان سمنان در بحث عفاف و حجاب بر اساس گزارش های اعلامی توسط وزارت کشور با اقدامات ایجابی به خوبی عمل نموده که در راستای تقویت این مهم باید بیش از پیش کوشید.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر