بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۵۹۳۸
مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: عملیات ساخت سه هزار و ۷۴۳ واحد نهضت ملی مسکن لرستان ویژه محرومان و نیازمندان در دست اقدام است.
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۷

بهزاد شاکرمی روز چهارشنبه در جلسه بررسی مصوبات سفر ۱۹ آذر ۱۴۰۰ رییس جمهور به استان افزود: سهم لرستان از مجموع واحد‌های روستایی، خودمالک و بازآفرینی ۳۰ هزار واحد است که به دلیل مشکلات تامین زمین تا حدودی دیر اجرایی شد.

وی اظهار کرد: تاکنون یک هزار و ۲۲۴ هکتار زمین در استان تامین شده و در مجموع کار آماده سازی زمین و ساخت ۱۷ هزار و ۴۹۰ واحد در است اقدام است.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان همچنین گفت: ۱۸ هزار و ۹۴۰ میلیارد ریال در قالب ۲۳ مصوبه سفر لحاظ شد که ۶ پروژه با ۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال در حوزه راهداری، چهار پروژه با ۳ هزار و ۹۲۰ میلیارد ریال در حوزه شرکت ساخت و توسعه راه‌ها و مابقی با هشت هزار و ۹۵۰ میلیارد ریال مربوط به بخش راه هستند.

شاکرمی افزود: توسعه چهار خطه‌های منتهی به مرکز استان، ساخت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم آباد و پنج هزار نفری بروجرد، کتابخانه عمومی خرم آباد، حذف نقاط حادثه خیز و تجهیز ماشین آلات سنگین جزو این مصوبات بوده است.

وی در خصوص تونل اسپژ سلسله نیز اظهار کرد: این طرح با پیش بینی اعتبار ۲ هزار میلیارد ریال ۲۲ درصد پیشرفت دارد و تاکنون ۹۰۰ میلیارد ریال از اعتبار آن تخصیص یافته است.

در ادامه مدیرکل ورزش و جوانان لرستان نیز گفت: ۱۰ پروژه سفر رییس جمهور در این حوزه به طور کامل اجرایی شده است، اما ۲ پروژه مربوط به شرکت توسعه و تجهیز وزارت ورزش وضعیت مطلوبی از نظر اعتباری ندارد.

سامان والی زاده اظهار کرد: ورزشگاه ۱۵ هزارنفری خرم آباد به عنوان ابرپروژه این حوزه احداث شده و چمن و سکو‌های آن در دست اقدام است که پیش بینی می‌شود تا آخر خرداد امسال در قالب ماده ۲۷ واگذار شود.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر