بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۵۶۲۱
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: برخورد با متخلفین و اخلال‌گران در بازار و…‌جزو برنامه‌های اصلی مدیریت استان است.
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۷

به گزارش بازار کار،سید علی اکبر غلامیان در چهارمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان قم افزود: گزارشهایی از تخلفات برخی بیمارستان‌ها و واحدهای درمانی قم به دست ما رسیده‌ که اداره کل تعزیرات موظف است هرچه سریع‌تربه آنها رسیدگی کند و با متخلفین به شدت برخورد نماید.

وی تاکید کرد: اداره کل تعزیرات موظف است نظارت‌ها و بازرسی خود را از بیمارستان‌ها افزایش دهد.

وی همچنین با اشاره به وضعیت قیمت دارو در استان گفت: گزارشهایی از تخلفات برخی داروخانه‌ها در سطح استان به‌دست ما رسیده که استاندار قم نسبت به آن دستور رسیدگی فوری داده‌اند.

وی افزود: گزارشی از وضعیت قیمت‌گذاری و مشکلاتی که در حوزه دارو وجود دارد در طول این چند هفته اخیر از طریق استاندار قم به معاون اول رییس جمهور ارائه شده و ما نیز در حال پیگیری هستیم تا این وضعیت را ساماندهی کنیم.

غلامیان دربخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه در سال جدید نظارت‌ها بر بازار باید بیش از گذشته باشد، گفت: حل مشکلات معیشتی مردم، برخورد با متخلفین و اخلال‌گران در بازار و…‌جزو برنامه‌های اصلی مدیریت استان است.

وی اضافه کرد:‌ مردم قم نسبت به تغییرات قیمت‌ها در بازار و اخلال‌هایی که ایجاد می‌شود معترض هستند؛ مطالبه آن‌ها به حق است و ما مسئولین وظیفه داریم به آن رسیدگی‌کنیم.

غلامیان در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: طرح کاسبان امین و ناظران افتخاری دو موضوع مهمی بود که توسط دکتر آقامیری در استان مطرح شد و ما توقع داریم اتاق اصناف این موضوع را با جدیت در استان عملیاتی کند.

وی در پایان تاکید کرد: هدف همه مسئولینی که در جلسات کارگروه تنظیم بازار حضور پیدا می‌کنند این است که به مشکلات معیشتی مردم رسیدگی کنند لذا در این راستا باید متحد و یکپارچه شویم.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر