بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۵۵۳۶
سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی قم، با اشاره بر اینکه یکی از راه‌های پاسخ به نیاز انرژی تولیدکنندگان، استفاده از ظرفیت مشارکت مردم در شهرک‌های صنعتی است، بر تکمیل و توسعه زیرساخت‌های نواحی صنعتی با مشارکت بخش مردمی تاکید کرد.
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۷

وحید آشتیانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاربازار کار، اساس روح حاکم بر شهرک‌های صنعتی را بخش مردمی و مشارکت اقتصادی آنها و نیازمند الزاماتی از جمله تامین منابع پایدار انرژی برای واحدهای تولیدی، دانست.

وی تاکید کرد: می‌توان در تامین زیرساخت‌ها به خصوص انرژی برق مورد نیاز نیز فرصت‌هایی را فراهم کرد تا زمینه لازم برای تامین زیرساخت‌های مورد نیاز جهش تولید در شهرک‌های صنعتی است با مشارکت مردم فراهم شود.

آشتیانی ایجاد نیروگاه‌های تجدید پذیر انرژی خورشیدی را مورد توجه قرار داد و گفت: با برنامه‌ریزی شرکت استانی برای سال جدید ۲ قطعه زمین ۱۰۰ و ۵۰ هکتاری در شهرک‌های صنعتی شکوهیه و الغدیر جانمایی شد تا با استفاده از ظرفیت مشارکت مردمی گامی را در راستای تامین نیاز انرژی مورد نیاز واحدهای صنعتی و تولیدی برداریم.

وی این طرح را در مراحل پایانی عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد تا با اجرایی شدن آن و جذب مشارکت بخش خصوصی و مردمی تا نزدیک به ۱۰۰ مگاوات به ظرفیت برق شهرک‌های صنعتی استان افزوده شود.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی قم، ادامه داد: استفاده از ظرفیت تولید انرژی از طریق مولدهای مقیاس کوچک با انرژی گاز در دستور کار نیز هست.

آشتیانی در پایان همچنین از افزوده شدن یک DG ۲۵ مگاواتی در شهرک صنعتی محمودآباد در سال جدید قبل از تابستان به چرخه تولید برق استان خبرداد.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر