بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۵۶۲۰
معاون سیاست گذاری اقتصادی وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: در دولت سیزدهم موضوع تسهیل مجوزهای کسب‌وکار با جدیت پیگیری می شود.
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۲

به گزارش بازار کار، سید علی روحانی روز چهارشنبه در همایش ملی «اقتصاد اسلامی در مواجهه با چالش‌های اساسی اقتصاد ایران» در دانشگاه قم، افزود: در همین راستا از تغییر مکرر سیاست‌ها جلوگیری شده است.

وی با بیان اینکه همچنین برای محدود کردن فعالیت‌های غیرمولد تلاش جدی شد، ادامه داد: با کاهش دستورالعمل‌ها به دنبال ایجاد آرامش هرچه بیشتر در فضای فعالیت‌های اقتصادی هستیم.

وی ایجاد توازن و تعادل میان مصرف کنندگان و تولیدکنندگان را یک ضرورت دانست و گفت: از سیاست‌های مهم دولت در حوزه اقتصاد، نگاه بین بخشی و ایجاد ثبات در برنامه‌ها برای هرچه بهتر شرایط و حمایت از تولید است.

معاون سیاست گذاری اقتصادی وزیر در ادامه گفت: ایجاد انگیزه برای تولیدکننده با هدف فعالیت بیشتر با تقویت توازن حفظ می‌شود و مصرف کننده نیز می‌تواند محصول مورد نیاز خود را با قیمت مناسب‌تر تهیه کند.

روحانی کوتاه کردن فرآیند تامین و تخصیص ارز، را مورد توجه ویژه قرار داد و گفت: این مهم با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود دنبال می شود .

وی با تاکید بر اینکه برای تامین مالی مورد نیاز بنگاه‌های اقتصادی با همکاری بانک‌ها تلاش می شود، ادامه داد: در موضوع رشد اقتصادی و مبارزه با بیکاری وضعیت بهتری از قبل داریم و تلاش می‌کنیم با افزایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مسیر تحقق شعار سال گام برداریم.

به گفته وی؛ در این راستا نیازمند مولفه‌های دیگری همچون تامین انرژی مورد نیاز فعالیت‌های تولیدی نیز هستیم.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر