بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۵۶۶۳
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با تاکید براینکه باید بر روی موارد فرار مالیاتی تمرکز کرد، گفت: مصارف مالیات در شهرهای مختلف نیز برای مردم به خوبی تبیین شود.
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۶

به گزارش بازار کار، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری عصر پنجشنبه در دیدار با رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، افزود: باید با فرهنگ سازی و اخذ صحیح مالیات، زمینه رضایتمندی مردم فراهم شود.

وی با اشاره به شعار سال ادامه داد: اگر در جامعه میان مسئولین و مردم همدلی وجود داشته باشد، علی رغم دشمنی دشمنان، مشکلات حل خواهد شد؛ چرا که مشارکت مردم می‌تواند در همه عرصه‌ها راهگشا باشد.

وی خطاب به مسئولین ادامه داد: تمام تلاش دشمن فاصله انداختن بین مردم و مسئولین است و هر چه با عملکرد خود این فاصله را کم کنید، توسعه، عمران و آبادانی کشور را به همراه خواهد داشت.

رییس جامعه مدرسین، اظهار داشت: باید با بهره گیری از مالیات و خودداری از خام فروشی و ایجاد ارزش افزوده، به گونه‌ای که حتی قطره‌ای نفت، خام فروشی نشود و زمینه را برای استفاده نسل‌های آینده از این نعمت فراهم کرد.

امام جمعه قم با اشاره به ضرورت استفاده از مالیات به عنوان یک منبع درآمدی خاطر نشان کرد: دولت ناگزیر است بخشی از هزینه‌ها را از طریق مالیات تأمین کند؛ اما آنچه که در این میان اهمیت دارد، پرهیز از برخوردهای سلیقه‌ای و عمل بر اساس یک شاخص واحد است.

شایان ذکر است در ابتدای این جلسه، محمدهادی سبحانیان، رئیس سازمان مالیاتی کشور، گزارش مختصری از عملکرد این سازمان ارائه کرد.

 

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر