بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۵۶۶۴
رییس سازمان مالیاتی کشور گفت: با اراده دولت سیزدهم با سرعت به سمت نظام مالیات‌ ستانی هوشمند و مبتنی بر داده‌ که عادلانه‌تر شدن نظام مالیاتی را درپی دارد، حرکت می‌کنیم.
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۴

به گزارش بازار کار، سیدمحمدهادی سبحانیان عصر پنجشنبه در حاشیه دیدار با رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با اشاره به افزایش سهم درآمدهای مالیاتی تا حدود ۵۰ درصد از هزینه‌های کشور، افزود: تمرکز ما بر مؤدیان بزرگ مالیاتی است و به سرعت به سمت هوشمند سازی، و سیستمی کردن نظام مالیاتی می‌رویم. 

وی با تأکید بر لزوم تبیین مصارف مالیات برای مردم اضافه کرد: مالیات بیش از ۵۰ درصد مؤدیان خُرد صفر و۴۰ درصد نیز زیر ۲۰ میلیون تومان در سال بوده است.

رییس سازمان مالیاتی کشور، گفت: مردم باید از پرداخت مالیات رضایت خاطر داشته باشند و رسانه‌ها نیز گزارش اموری که مالیات‌ها صرف آن شده‌اند را اطلاع رسانی کنند.

سبحانیان گفت: در همین راستا امروز در اولین سفر استانی خود در سال جدید را خدمت علما در شهر قم رسیدیم تا علاوه بر بیان برنامه‌های خود و استفاده از رهنمودهای این بزرگواران، دستاوردهای دولت مردمی سیزدهم و سازمان مالیاتی کشور را در زمینه تحول در نظام مالیات‌ستانی و هوشمندسازی آن که حرکت در مسیر عادلانه تر شدن نظام مالیاتی است را خدمتشان ارائه دهیم.

 

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر