بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۵۸۴۵
رییس پارک علم و فناوری استان قم گفت: 138طرح فناوری به دبیرخانه رویداد استارتاپی با معرفی ایده های برتر دانشجویی ارسال شد.
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۶

دکتر خیراله رهسپار فرد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار بازار کار، با اعلام این خبر افزود: در این رویداد از این تعداد طرح فناوری ارسالی به دبیرخانه تعداد ۱۳ طرح در مرحله اول داوری به رویداد نهایی راه یافتند.

به گفته وی؛ در نهایت سه طرح نخست منتخب این رویداد به منظور جذب سرمایه و حمایت های مالی جهت تجاری سازی محصولات فناورانه خود به سرمایه گذاران و نهادهای سرمایه گذاری معرفی خواهند شد.

وی با بیان اینکه بوت کمپ تخصصی این رویداد طی ۳ روز از ۵ تا ۷ اردیبهشت ماه برگزار می شود، گفت: آیین اختتامیه این رویداد نیز روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه با معرفی ایده های برتر دانشجویی برگزار خواهد شد.

رییس پارک علم و فناوری استان قم، گفت: از ابتدای سال جاری صاحبان ایده های نهایی پس از تیم سازی، با کمک متخصصان معرفی شده از سوی پارک، اقدامات اولیه در راستای ارتقاء نسبی گروه برای شرکت در این رویداد را آغاز کردند.

رهسپار فرد برگزاری رویدادهای مختلف که منجر به جسارت بیان و به اشتراک گذاشتن ایده ها از سوی افراد صاحب ایده می شود را یکی از راهکارهای مهم توسعه و ترویج فرهنگ نوآوری و فناوری در جامعه برشمرد.

وی در پایان برگزاری این نوع رویدادها را فرصتی مغتنم برای ایجاد ارتباط بین دانشجویان و شرکت های بزرگ در راستای همکاری‌های مشترک و انتقال فناوری دانست.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر