بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۵۸۷۲
معاون پارلمانی رئیس جمهور در اولین کنفرانس مهارت ایران مطرح کرد:
معاون پارلمانی رئیس جمهور در اولین کنفرانس مهارت ایران گفت : دانشگاه فنی و حرفه ای می تواند  به دانشگاه ملی مهارت تغییر نام دهد.
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۵

به گزارش خبرنگار بازارکار، سید محمد حسینی در اولین کنفرانس مهارت ایران به لزوم ارتقاء جایگاه مهارت در کشور اشاره کرد و گفت: زیبنده نیست در هر خانه چند نفر دانش آموخته دانشگاهی بیکار داشته باشیم.
وی به توسعه دانشگاه فنی و حرفه ای اشاره کرد و گفت: این دانشگاه 192 هزار دانشجو دارد و باید تلاش کنیم آموزش های مهارتی در سراسر کشور توسعه یابد و همچنین این آموزش ها برای جوانان و فارغ التحصیلان و سربازان بیش از پیش تسری نماید.
معاون پارلمانی رئیس جمهور در اولین کنفرانس مهارت ایران که با حضور دکتر عرفان خسرویان رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای و سردار کمالی مشاور قرارگاه مهارت آموزی سربازان برگزار شد تصریح کرد: دولت سیزدهم به موضوع مهارت آموزی توجه و اهتمام ویژه ای دارد و این موضوع را هم در دولت و هم مجلس دنبال می کنیم.
وی با اشاره به اینکه کار نیکو کردن از پر کردن است گفت: باید در بحث مهارت آموزی کاری کنیم که اهداف مورد نظر تامین شود. باید کیفیت آموزش ها ارتقاء یابد و تجهیزات و امکانات لازم به کیفیت بخشی آموزش ها کمک کند.
سید محمد حسینی در اولین کنفرانس مهارت ایران خاطرنشان کرد: دانشگاه فنی و حرفه ای می تواند الگو باشد و نام آن نیز مثل اسم این کنفرانس که مهارت است  به "دانشگاه ملی مهارت" تغییر نام دهد.
تجلیل از حامیان کنفرانس و نیز ارائه دهندگان مقالات برتر نیز با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور و نیز سردار کمالی مشاور قرارگاه مهارت آموزی سربازان برگزار شد.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر