بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۵۹۱۵
بازرس اتحادیه صنف تولید کنندگان و فروشندگان مصالح ساختمانی شهرستان رشت گفت: به جرات می توان گفت ما در گیلان شن و ماسه باکیفیت نداریم.
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵

به گزارش بازارکار، مهدی‌ زادیوسف اظهار کرد: علاوه بر کمبود مصالح در گیلان کیفیت پایین این مصالح نیز از موارد قابل توجه است، تولید کننده برای دستیابی به مواد معدنی نسبتا مرغوب باید مواد معدنی را شستشو دهد که قیمت تمام شده کالا را افزایش می دهد.

وی افزود: در خصوص کیفیت شن و ماسه طبق اعلام شرکت استاندارد واحدهای تیرچه بلوک موظف به اخذ پروانه استاندارد هستند و این موضوع مستلزم استفاده از مواد اولیه باکیفیت است و به جرات می توان گفت ما در این استان شن و ماسه باکیفیت نداریم.

زاد یوسف تصریح کرد: کارگاههای تولیدی برای رسیدن به کیفیت مطلوب ناچار به شستن شن و ماسه هستند که دورریز زیادی دارد و موجب می شود قیمت تمام شده کالا بیشتر شود. در گذشته اخذ پروانه استاندارد در سنگ بلوک‌زنی‌ها اختیاری بود اما اکنون اجباری شده اما کمتر واحدی حاضر است پروانه استاندارد بگیرد از سوی دیگر چون مصرف کننده اجباری برای استفاده از کالای استاندارد ندارد مصالح از کیفیت خوبی برخوردار نیستند.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر