بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۵۹۳۶
استاندار لرستان با اشاره به مشکلات جدی بانک های استان در جریان انجام کار و وظایف محوله به خصوص بحث منابع مالی و مصارف، تصریح کرد: مدیریت اجرایی استان ، آمادگی لازم برای بررسی این مسایل و پیگیری رفع مشکلات حوزه بانک ها را دارد.
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۴

ابوطالب شفقت روز چهارشنبه در جلسه بررسی مصوبات سفر ۱۴۰۰ رییس جمهور به لرستان افزود: در حوزه بانکی مشکل جدی داریم که بانک‌ها باید وارد میدان شوند و همکاری کنند.

وی تاکید کرد: بانک‌های استان باید مشکلات کشوری، استانی و عدم کفایت منابع و مصارف را اطلاع دهند تا مدیریت ارشد اجرایی استان این مسائل را پیگیری کند و سطح برخورداری استان با توجه به محرومیت جبران و بهره وری بیشتری محقق شود.

وی همچنین افزود: بخشی از پروژه‌های سفر، ناتمام مانده و مشکلاتی دارند که تعدادی از آن‌ها به صورت تلفنی با مدیران کشوری پیگیری و برخی نیز در جلسه تعیین تکلیف شد که در این راستا سازمان برنامه و بودجه، معاونت‌های هماهنگی عمرانی و اقتصادی استانداری نیز موظف شده اند نامه‌ای دقیق و کارشناسی را برای پیگیری مصوبات سفر تهیه کنند.

استاندار لرستان ادامه داد: تلاش می‌شود با توجه به شرایط مطلوب آب و هوایی در ماه‌های پیش رو درصد پیشرفت طرح‌ها ارتقا یابد و در صورت مساعد شدن شرایط، لرستان برای دور دوم سفر رییس جمهور تا قبل از ماه محرم آماده خواهد شد.

شفقت همچنین تصریح کرد: گزارش مکتوب تمام طرح‌های اجرا شده، طرح‌های ناتمام و منابع تخصیص نیافته آماده و طرح‌های پیشنهادی دور دوم سفر نیز تدوین و ارائه شود.

به گزارش ایرنا، ۸۰ هزار میلیارد ریال برای اجرا یا تکمیل ۱۷۰ طرح در سفر ۱۹ آذر رییس جمهور و هیات دولت به استان لرستان مورد توافق قرار گرفته است.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر