بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۵۹۷۶
مدیرکل بهزیستی گیلان گفت: عملیات تکمیل پروژه ۴۸ واحدی مسکن مهر مددجویان بهزیستی شفت از سال ۹۵ کلید خورد ، هنوز به مددجویان تحویل داده نشده است.
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۳

به گزارش بازار کار، آریا طوفانی امروز در نشست بررسی وضعیت پروژه ۴۸ واحدی مسکن مهر مددجویان بهزیستی شفت، بر لزوم تسریع و از سرگیری عملیات ساخت و ساز این پروژه تاکیدو اظهار کرد: با اتخاذ تمهیدات ویژه و هماهنگی های لازم، عملیات تکمیل پروژه ۴۸ واحدی مسکن مهر مددجویان بهزیستی شفت در سال جاری با سرعت بیشتری آغاز خواهد شد.

وی ضمن تاکید بر لزوم تسریع و از سرگیری عملیات ساخت و ساز پروژه ۴۸ واحدی مسکن مهر شفت؛ اظهار کرد: تامین مسکن مددجویان، از اولویت های سازمان بهزیستی است و همواره در جهت تحقق این مهم تدابیر لازم را اتخاذ خواهیم کرد.

طوفانی با بیان اینکه عملیات ساخت این پروژه از سال ۹۵ کلید خورد و هنوز به مددجویان تحویل داده نشده، خاطر نشان کرد: طی هماهنگی های صورت گرفته و اتخاذ تمهیدات لازم، هرگونه موانع و مشکلات در جهت تکمیل این پروژه باید برطرف شود تا هرچه سریعتر عملیات ساخت و ساز باقیمانده ادامه یابد که مددجویان هرچه زودتر صاحب خانه شوند.

وی تصریح کرد: متوقف شدن عملیات ساخت و ساز به دلایل مختلف از جمله عدم اختصاص تسهیلات بانکی در سالهای گذشته باعث شد که تحویل واحدهای این پروژه به طول بیانجامد اما تمام تلاش مسئولین اداره کل بهزیستی گیلان در سال جاری این است که این پروژه به اتمام برسد و مددجویان عزیز کلید منازل خود را تحویل بگیرند.

 

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر