بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۴۷۲۶
استاندارقم، مهار تورم و برخورد جدی با اخلال گران را از اولویت های سال گذشته عنوان کرد و گفت: در این راستا تصمیمات عملیاتی راهگشایی سال گذشته در حوزه اشتغال و رفع موانع تولید اتخاذ شد.
چهارشنبه ۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۰

به گزارش بازار کار، متن کامل پیام استاندار قم به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»
«یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال»

حلول سال نو، ایام پرطراوت بهار و تقارن آن با ماه میهمانی خدا و بهار بندگی را به عموم هم استانی های عزیز و ولایت مدار به ویژه مراجع گرانقدر، روحانیت معزز، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و زوار و میهمانان گرامی تبریک عرض می نمایم. سال ۱۴۰۲، سالی سرشار از برکات و توفیقات کم نظیر برای ایران اسلامی در عرصه های مختلف بود.

سالی که هوشمندی، بصیرت و زمان شناسی ملت آگاه و همیشه در صحنه ایران، راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن چهل و پنجمین فجر درخشان انقلاب اسلامی و انتخابات ۱۱ اسفند را به زیباترین عرصه نمایش قدرت مردمی نظام اسلامی و تجلی گاه وحدت و همبستگی و میثاق دوباره ملت با آرمان های انقلاب اسلامی تبدیل کرد و بار دیگر دشمنان و بدخواهان این ملت را مأیوس ساخت.

به موازات توفیقات ملی، سال سپری شده برای استان قم نیز سالی پربار و توأم با دستاوردهای ارزشمند بود و در پرتو تلاش و همت جمعی، گام های بلندی در جهت پیشبرد برنامه های دولت مردمی و انقلابی و هموار کردن مسیر توسعه و پیشرفت پایدار استان برداشته شد.

مهار تورم و برخورد جدی و عملی با اخلال گران در معیشت و سفره مردم، جهاد مسکن سازی و رشد تولید و اشتغال از اساسی ترین اولویت های مدیریت استان در سال گذشته بود که در این راستا جلسات شورای تأمین مسکن و کارگروه های تنظیم بازار، اشتغال و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان به صورت منظم و هفتگی و با حضور مدیران ارشد تمامی دستگاه های مسئول برگزار و تصمیمات عملیاتی راهگشایی نیز برای این حوزه ها اتخاذ گردید.

در زمینه ساخت مسکن مورد نیاز اقشار مختلف، خوشبختانه استان قم با تلاش های صورت گرفته، به عنوان ۵ استان برتر کشور در اجرا و تعهد به برنامه های ابلاغی طرح نهضت ملی مسکن معرفی شد و ان شاءالله هدف گزاری ما در این بخش، تکمیل و افتتاح ماهیانه یک هزار واحد مسکونی برای سال آینده است.

در حوزه نظارت بر بازار و مقابله با گران فروشی از طریق اجرای طرح های جهادی اصناف محور و با همراهی و مشارکت کاسبان امین، توانستیم به توفیقات امیدبخشی در زمینه ثبات بخشی به قیمت ها و کاهش محسوس نرخ تورم در استان برسیم به طوری که بر اساس آمارهای رسمی کشوری، تورم قم در ماه های اخیر و به طور متوالی رو به کاهش بوده است.

همچنین با تاسی به رویکرد دولت سیزدهم و از همان نخستین روزهای مسئولیت در قم، ارتباط مستقیم و بی واسطه با مردم شریف و بازدیدهای میدانی و حضور در بخش ها و مناطق روستایی و کم برخوردار استان را یکی از برنامه های مهم کاری خود قرار داده و با اختصاص دو روز ثابت در هفته به ملاقات مردمی، از موهبت دیدار و هم کلامی با ولی نعمتان انقلاب اسلامی و پیگیری مطالبات و درخواست های آن ها بهره مند شدم. همچنین شخصاً در طول بیش از ۱۰ سفر کاری به بخش ها، روستاها و مناطق اقماری استان، جلساتی را با حضور مدیران دستگاه های مسئول در محل برگزار و مصوبات زمانبندی شده ای برای جبران کمبودها و توسعه زیرساخت های این مناطق به تصویب رسید.

در کنار توفیقات یکساله استان، باید اشاره ای هم داشته باشیم به میزبانی شایسته مردم و مسئولان قم از جشن های نیمه شعبان و برگزاری سالم، پرشور و باشکوه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری که برگ زرین دیگری را بر افتخارات مردم ولایی قم افزود.

ضمن تبریک مجدد سال جدید و آرزوی قبولی طاعات و عبادات و بهره مندی از فیوضات ماه مبارک رمضان، امیدوارم به مدد الهی و در پرتو توجهات حضرت ولی عصر(عج)، سال ۱۴۰۳ ، سالی سرشار از نشاط و سلامتی توأم با برکت و معنویت برای ملت بزرگ ایران اسلامی و زائرین و مجاورین حرم نورانی کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) باشد.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر