بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۵۵۰۳
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از اشتغال‌زایی هشت هزار نفری در شهرک صنعتی ۲ اردبیل خبر داد.
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۳

به گزارش بازارکار به نقل از روابط‌عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، هاشم علایی اظهار کرد: یکی از مشکلات حال حاضر شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل، فرسودگی معابر و بعضی از تأسیسات و زیرساخت‌های آن است که در اثر گذشت زمان، مستهلک شده و از بین رفته است.

وی شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل را مهم‌ترین و بزرگترین شهرک صنعتی استان برشمرد و افزود: این شهرک صنعتی با مساحت بیش از ۷۰۰ هکتار به عنوان قطب تولید و صنعت استان اردبیل محسوب می‌شود که بیش از ۷۰۰ قرارداد حق بهره‌برداری زمین با سرمایه‌گذاران در آن منعقد شده است که با بهره‌برداری از ۳۰۰ واحد تولیدی، شاهد اشتغال بیش از هشت هزار نفر در این شهرک صنعتی هستیم.

علایی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع، تلاش شده است تا بهسازی و نوسازی برخی از خیابان‌های این شهرک صنعتی انجام شود که طی چند سال اخیر، زیرسازی و آسفالت بیش از ۱۵ خیابان و معابر آن اجرایی و عملیاتی شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، از برنامه‌های این شرکت برای آماده‌سازی و بهسازی سایر خیابان‌های فرسوده این شهرک صنعتی خبر داد و افزود: از جمله برنامه‌های اولویت‌دار این شرکت، بهسازی جاده دسترسی است که برآورد‌های لازم برای اجرای پروژه بهسازی که حدود ۳۰۰ میلیارد ریال خواهد بود، انجام شده است که به‌زودی پس از برگزاری مراحل پیمان‌سپاری، اجرای پروژه مذکور آغاز خواهد شد.

وی تاکید کرد: حرکت در راستای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی و جلب رضایت سرمایه‌گذاران و رفع موانع واحد‌های صنعتی، از مهم‌ترین برنامه‌های این شرکت در سال مزین به جهش تولید است که تلاش خواهیم کرد با مشارکت واحد‌های تولیدی و با استفاده از تمام ظرفیت‌های ممکن، در راستای تحقق شعار سال حرکت کنیم.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر