بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۵۰۹۳
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان گفت: برای هزار و ۳۵۹ نفر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در سال ۱۴۰۲ از محل افتتاح واحد‌های جدید، احیای واحد‌های راکد و ارتقای ظرفیت واحد‌های تولیدی اشتغال ایجاد شد.
شنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۰

حمیدرضا امانی در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: سال گذشته ۳۷ واحد صنعتی راکد (شامل ۳۱ واحد داخل شهرک‌ها و نواحی صنعتی و ۶ واحد خارج از شهرک) در استان به چرخه تولید بازگشتند و برای ۲۸۰ نفر اشتغال ایجاد شد.

وی در خصوص برنامه ارتقای ظرفیت واحد‌هایی که زیر ظرفیت خود کار می‌کنند، بیان کرد: افزایش ظرفیت تولید در ۵۷ واحد به بهره برداری رسیده فعال مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در سال ۱۴۰۲ محقق شد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان گفت: همچنین ۶۳ طرح صنعتی جدید طی سال ۱۴۰۲ با اشتغال بیش از هزار و ۷۹ نفر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مورد بهره برداری قرار گرفت.

امانی یادآور شد: واحد‌های بهره‌بردار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کردستان به بیش از ۷۴۳ واحد با اشتغال ۱۲ هزار نفر افزایش یافت.

شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان در چهارم اردیبهشت سال ۱۳۷۰ به صورت شرکت سهامی خاص تاسیس شد و تاکنون به سرمایه گذاران و تولیدکنندگان در ۱۲ شهرک، هفت ناحیه صنعتی و یک منطقه ویژه اقتصادی زمین واگذار کرده است.

این شرکت با دارا بودن یک مرکز خدمات فناوری و کسب و کار، ۱۵۰۰ قرارداد منعقده و بهره‌برداری از ۷۲۰ واحد صنعتی و واحد کارگاهی زمینه اشتغال مستقیم ۱۲ هزار نفر را در استان کردستان فراهم کرده است.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر