بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۳۱۰۷
سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد گفت:۹طرح کسب و کارهای کوچک در این استان اجرا و آماده افتتاح در دهه فجر انقلاب اسلامی است.

همت الله ناصری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح ها با ۱۹۰میلیارد ریال سرمایه گذاری اجرا شده و زمینه اشتغال ۳۰ نفر را فراهم می کنند.

وی بیان کرد:طرح های برنامه ریزی شده برای افتتاح در دهه فجر استان شامل هفت باشگاه بدنسازی با ۱۲۰ میلیارد ریال و ۲ اقامتگاه بومگردی با ۷۰ میلیارد ریال اعتبار است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد:از ابتدای سال جاری تاکنون یکهزار و ۶۴۰میلیارد ریال تسهیلات از سوی صندوق کارآفرینی استان به متقاضیان پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: حوزه کشاورزی با ۸۳۰ میلیارد ریال بیشترین فراوانی را در بین پرونده های صندوق کارآفرنی امید کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری به خود اختصاص داده است.

ناصری عنوان کرد:وام های پرداخت شده از سوی صندوق کارآفرنی امید استان در قالب ۷۷۶ فقره پرونده برای متقاضیان پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: تسهیلات بانکی اشتغال در زمینه های بومگردی،خط تولید مواد شوینده،تولید و فراوری محصولات کشاورزی،صنایع دستی و صنایع کوچک پرداخت شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: هر فقره وام اشتغال صندوق کارآفرینی امید تا سقف ۶۰ میلیارد ریال است.


ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر