بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۴۱۱۷
رئیس هیئت مدیره کانون زنان بازرگان گلستان:
رئیس هیئت مدیره کانون زنان بازرگان استان گلستان گفت: در فرهنگ رسمی کسب و کار هیچ تفاوتی بین زن و مرد وجود ندارد، اما باید بپذیریم در فرهنگ غیر رسمی کشور مشکلاتی برای فعالیت زنان ایجاد می‌شود.
سه‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸

به گزارش بازارکار به نقل از  جام جم آنلاین از گرگان فریده بستان بان در اولین همایش تجلیل از بانوان کارآفرین استان گلستان اظهار کرد: در فعالیت‌های اقتصادی جنسیت معنا نداشته و در فرهنگ رسمی کسب و کار هم هیچ تفاوتی بین زن و مرد وجود ندارد.

رئیس هیئت مدیره کانون زنان بازرگان استان گلستان اضافه کرد: باید بپذیریم در فرهنگ غیر رسمی کشور مشکلاتی برای فعالیت زنان ایجاد می‌شود.

وی گفت: مسئولیت دوگانه زنان، موانع و محدودیت‌ها و باور‌های غلط و عدم خودباوری مشکلاتی را برای بانوان ایجاد می‌کند که نیازمند تلاش مضاعف این قشر است لذا تمام بانوانی که در این راه قرار می‌گیرند شایسته تقدیر هستند.

بستان بان تصریح با بیان اینکه اشتغال زنان یک مسئله ملی بوده، کرد: زنان سرمایه‌های اجتماع هستند و اشتغال آن‌ها به اندازه‌ای که برای مطالبات آن‌ها اهمیت دارد، همچنین تعیین کننده مسیر اقتصاد و خانواده است.

وی ادامه داد: با توجه به نقش غیر قابل انکار بانوان در ایجاد اشتغال و توسعه پایدار بایستی تشویق زنان کارآفرین به عنوان بخشی از راهکار‌های توسعه اقتصاد بکار گرفته شود.

رئیس هیئت مدیره کانون زنان بازرگان استان گلستان در خاتمه گفت: هدف ما در کانون زنان بازرگان ایجاد انگیزه و نشان دادن توانمندی بانوان استان است.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر