بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۴۸۹۷
به مناسبت آغاز هفته اکرام عنوان شد؛
یکی از حامیان ساکن خارج از کشور معتقد است هر زمان گره‌ی در زندگیم اتفاق افتاده و در همان لحظه که به فکر کودکان یتیم افتادم و مبلغی را برای آن ها کنار گذاشتم، گره باز شده است.
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۶

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، فرسنگ‌ها با  زادگاهش فاصله دارد اما زرق و برق آن سوی مرزها نه تنها او را از یاد سرزمین مادریش غافل نکرده بلکه حتی  یاد کودکان یتیم همشهری را هم فراموش نکرده است.
دکتر صبا صابری از اهالی طبس و  یکی از حامیان مقیم تورونتو کانادا است.
او می‌گوید: دست‌گیری ایتام و کشیدن دست نوازش معنوی بر سرشان می‌تواند حیات‌‌بخش زندگی آنان باشد و آن قدر آثار معنوی و غیر معنوی بسیاری وارد زندگی می‌شود که خودت هم نمی‌دانی از کجا آمده است و چطور گره‌هایی که هیچ امیدی به بازشدنش نداشته ی باز شده‌اند.
این حامی ایتام ادامه می‌دهد: حمایت از کودکان یتیم آن‌قدر در زندگی شخصی من خیر و برکت داشته که هر زمان گرهی در زندگی‌مان بوده و در همان لحظه به فکر کودکان یتیم افتادیم و گفتیم که مبلغی را برای آن ها کنار بگذاریم گره باز شده است .
وی اظهار امیدواری کرد که توان مالیش افزایش یابد تا بتواند یک کمک اساسی به این کودکان انجام دهد  و بر این عقیده است به طور حتم این اتفاق با عنایت پروردگار خواهد افتاد

برچسب ها:

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر