بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۵۱۲۶
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: با توجه به زیرساخت‌های ایجاد شده، شهرک‌های صنعتی بهترین مکان ممکن برای سرمایه گذاری و به عنوان کانون و قطب تولید و توسعه صنعت استان محسوب می‌شود.
شنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۲

به گزارش بازارکار به نقل ازایرنا ،هاشم علایی با بیان اینکه شرکت شهرک‌های صنعتی به عنوان یک سازمان توسعه‌ای، نقش بسزایی در توسعه صنعت استان دارد، اظهار کرد: این شرکت تلاش کرده است با تملک اراضی مورد نیاز و اجرای طرح‌های عمرانی متعدد، زمینه افزایش تولید و اشتغال در استان را فراهم سازد.

وی با اشاره به فعالیت ۲۰ شهرک و ناحیه صنعتی در استان، بیان کرد: تاکنون در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، بیش از یک هزار و ۵۵۰ قرارداد حق بهره برداری زمین با متقاضیان و سرمایه‌گذاران منعقد شده است که از این تعداد، ۷۰۰ واحد تولیدی با اشتغال بیش از ۱۳ هزار نفر موفق به اخذ پروانه بهره برداری شده‌اند.

علایی یکی از مزایای حضور تولید کنندگان در شهرک‌های صنعتی را کاهش هزینه‌های ساخت و ساز اعلام کرد و گفت: حضور در شهرک‌های صنعتی به دریافت مجوز‌های اولیه از ادارات مختلف نیازی ندارد، چون‌که این‌کار در گذشته توسط شرکت شهرک‌های صنعتی انجام شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، تامین امکانات زیربنایی در شهرک‌های صنعتی را یکی از وظایف مهم و اصلی این شرکت برشمرد و افزود: کمبود زمین از مهمترین مشکلات حال حاضر شرکت شهرک‌های صنعتی برای حمایت از حضور سرمایه‌گذاران در استان است که امیدواریم با مساعدت و همراهی همیشگی دستگاه‌های متولی و خدمت رسان، تملک اراضی مورد نظر هرچه سریعتر محقق و زمین مورد نیاز کارآفرینان و صنعتگران مهیا شود.

وی حرکت در راستای تحقق شعار سال و رفع موانع تولید را از مهمترین برنامه‌های این شرکت در سال جدید دانست و گفت: با عمل به شعار سال و با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود، زمینه‌های رشد و شکوفایی هرچه بیشتر صنعت استان فراهم خواهد شد.

استان اردبیل دارای ۲۰ شهرک و نواحی صنعتی است.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر