بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۵۴۲۵
حیدریه مدیر کل امور اشتغال و سرمایه گذاری استانداری بوشهر گفت: در یکسال اخیر بیش از۱۷۰۰ شغل جدید در حوزه کسب و کار‌های کوچک در استان بوشهر ایجاد شد.
يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۱

ضرغام حیدریه در حاشیه نشست با مدیرصندوق کارآفرینی امید استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال " جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده و حوزه سرمایه‌گذاری و اشتغال استان برای تحقق شعار سال نهایت توان خود را به کار می‌گیرد.

وی افزود: حمایت از تولید کنندگان و کارآفرینان جزو اولویت‌های استان است و بویژه برای رفع موانع تولید و تقویت بازار مصرف تولیدات استان، از تمام ظرفیت استان بهره برداری می‌کنیم.

مدیر کل امور اشتغال و سرمایه گذاری استانداری بوشهر خاطر نشان کرد: افزایش سطح کیفی تولیدات داخلی استان، مساله مهمی است که در کنار تقویت صنایع بسته بندی و تبدیلی، موجبات بهبود اشتغال نیز می‌شود.

حیدریه تصریح کرد: پرداخت تسهیلات ارزان قیمت و با بازپرداخت طولانی مدت برای کارآفرینان استان از راهکار‌های مهم در یکسال اخیر بوده که توفیقات خوبی نیز داشته ایم.

وی از پرداخت ۴۶۷ فقره تسهیلات اشتغال کم بهره به میزان ۱۸ هزار میلیارد ریال در سال گذشته توسط صندوق کارآفرینی و امید استان خبر داد.

وی اضافه کرد: با این میزان اعتبار در بخش‌های اقتصادی، کشاورزی، صنعت، خدمات و راه‌اندازی مجدد واحد‌های راکد و نیمه فعال از محل اعتبارات نهضت احیا برای یک هزار و ۷۰۱ نفر در حوزه کسب و کار‌های کوچک فرصت شغلی و اشتغال مستقیم ایجاد شده است.

حیدریه افزود: از جمله مهم‌ترین این طرح‌ها در حوزه آبزی پروری شامل پرورش ماهی در قفس و ماهی در استخر، پرورش میگو، پرورش جلبک و در حوزه کشاورزی شامل بسته بندی و فرآوری خرما، گلخانه، بسته بندی و قطعه بندی مرغ و گوشت، پرورش مرغ گوشتی و بلدرچین و شترمرغ و دام سنگین بوده است.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر