بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۴۷۷۲
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: نرخ بیکاری در این استان بر اساس آخرین گزارش مرکز آمار ایران، ۱.۲ درصد کاهش و میزان اشتغال نیز با ایجاد بیش از ۲۵ هزار شغل افزایش یافته است.
يکشنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۴

علی باستین روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: میزان ایجاد اشتغال در سال ۱۴۰۲ برای استان بوشهر، ۱۸ هزار و ۳۳۱ شغل پیش بینی شده بود که با افزایش ۱۳۵ درصدی، ۲۵ هزار و ۸۵۰ شغل محقق شد.
وی افزود: از جمله مهمترین دلایل افزایش ایجاد اشتغال در این استان می توان به هماهنگی مناسب بانک های عامل، ارتباط بهینه صنعت با دستگاه های مرتبط با حوزه های اشتغال و همچنین و توجه به بومی گزینی در فرایند جذب نیرو در صنایع اشاره کرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر تصریح کرد: برای سال جاری نیز مطابق با " جهش تولید با مشارکت مردم" در حال برنامه ریزی برای ارتقا سهم آحاد جامعه به خصوص در حوزه اشتغال هستیم.
باستین ادامه داد: همچنین استان بوشهر در زمستان سال گذشته با کاهش ۱.۲ درصدی نرخ بیکاری نسبت به مدت مشابه، آمار ۶.۱ درصدی را محقق کرد که نسبت به شاخص کشوری که نرخ بیکاری ۸.۶ درصد است از یک جایگاه مقبولی در این بخش برخوردار شد.
وی بیان کرد: تمرکز مجموعه استان در سال گذشته بر تکمیل طرح های نیمه تمام اقتصادی و برداشتن موانع سرمایه گذاری در استان بوده که کاهش آمار نرخ بیکاری موید موفقیت استان در اجرای برنامه ها بوده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر یادآور شد: امسال نیز موضوع سرمایه گذاری در استان را با ساز و کارهای جدید برای افزایش اشتغال و تولید پیگیری می کنیم.

برچسب ها:

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر