بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۴۶۶۲
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: بهبود فضای کسب و کار در گرو توسعه مهارت های فنی و حرفه‌ای است.
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴

به گزارش بازارکار از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام، «نورالدین الیاسی» مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام در آیین تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید فنی و حرفه‌ای استان ایلام گفت: یکی از راهکارهای مهم برای دستیابی به اشتغال برای جویندگان کار مراجعه به مراکز آموزش فنی و حرفه ای و شرکت در دوره های مهارت آموزی است.
وی خاطرنشان کرد: امر آموزش و مهارت ورزی باید در سبد زندگی خانوارها قرار گیرد.
الیاسی گفت: در راستای انجام مسئولیت اجتماعی تفاهم‌نامه  سه جانبه فی ما بین وزارت نفت و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای( با نظارت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) و استانداری ایلام در راستای تربیت نیروهای متخصص مورد نیاز شرکت‌های حوزه نفت و گاز و پتروشیمی در استان ایلام منعقد شد و تعدادی از نیروهای بومی از آموزش‌های تخصصی و لازم برخوردار شدند تا در صورت اعلام نیاز با اولویت جذب بازار کار شوند.
وی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های استان و نیاز بازار کار آینده لازم است مراکز و کارگاه های فنی حرفه‌ای به صورت متوازن در استان توسعه و تجهیز شوند و جویندگان کار بومی به فراگیری مهارت روی آورند تا تامین کننده فرصت های شغلی مورد نیاز بازار کار آینده استان شوند.
در پایان این مراسم حمیدرضا رئیسی به عنوان سرپرست جدید فنی و حرفه‌ای استان ایلام معرفی و از زحمات مجید ولی‌زاده، مدیر سابق این اداره تجلیل شد.

برچسب ها:

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر