بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۲۷۴۸
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام:
سه‌شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام با بیان اینکه طرح‌های حفاظتی در منابع طبیعی با نگاه اقتصادی و حمایتی تدوین می‌شود گفت:
به گزارش خبرگزاری موج ایلام، پیرزادیان مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام درنشست با شورای مرکزی رویداد کشاورزی، کارآفرینی را منبع اصلی ایجاد شغل، رشد و توسعه اقتصادی در جامعه عنوان کرد و گفت: راهکار ایجاد اشتغال بیکاری فارغ‌التحصیلان رشته‌های کشاورزی و منابع طبیعی، کارآفرینی و کسب و کار طبیعت محور و تکمیل زنجیره ارزش در منابع طبیعی است.

پیرزادیان اضافه کرد: با توجه به سطح ۸۷ درصد منابع طبیعی استان، نگاه حاکم بر منابع طبیعی صرفاً اکولوژیک نبوده بلکه حمایت لازم از کسب و کار‌های طبیعت محور صورت خواهد گرفت و مشاوره‌های لازم در این خصوص انجام شده است.

وی صدور مجوز برای ۱۲۶ شرکت بهره‌برداری، همکاری در واگذاری زمین برای طرح‌های اقتصادی و گیاهان دارویی، پیش بینی ده هزار هکتار جهت زراعت چوب با بهره برداری ۲۰ الی ۳۰ ساله و واگذاری ۱۲ نهالستان جهت بکارگیری فارغ‌التحصیلان را بخشی از اقدامات این اداره کل در توسعه اشتغال معرفی کرد.

پیرزادیان ضمن اعلام آمادگی برای همکاری جهت افزایش تولید و اشتغال با استفاده از ظرفیت‌های موجود در منابع طبیعی، اجرای کارگاه ایده پردازی و فرصت شناسی در منابع طبیعی را با استفاده از ظرفیت دانشگاه‌های استان برای مردم و دستگاه‌های مرتبط را ضروری دانست.

طهماسبی دبیر اجرایی رویداد نیز در ادامه این نشست گفت: کارنامه ارزیابی کلیه دستگاه‌های و کمیته‌های تخصصی در ده محور شامل: برگزاری کارگاه پیش رویداد در جامعه هدف، تعداد مصاحبه‌های تخصصی و مطالب علمی در سایت رویداد، برپایی غرفه تخصصی در حاشیه رویداد، پشتیبانی از رویداد، تعداد ایده‌های ثبت شده در سایت رویداد به آدرس: https://bmkevent.ir و .. صادر خواهد شد تا مورد قضاوت مردم و متولیان قرار گیرد.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر