بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۴۱۹۲
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان جزئیات آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران را تشریح کرد و گفت: همه فرزندان ایثارگران حتی افراد فاقد مدرک دیپلم نیز می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.
چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۱

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان جزئیات آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران را تشریح کرد و گفت: همه فرزندان ایثارگران حتی افراد فاقد مدرک دیپلم نیز می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان از دیدار و تکریم خانواده معظم شهدا در قالب طرح «سلام شهید» در گلستان خبر داد و گفت: در قالب این طرح مدیران دستگاه‌های اجرایی با هزار خانواده شهید دیدار می‌کنند.

محمدعلی طالع‌زاری روز چهارشنبه در نشست خبری اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن بزرگداشت هفته شهید، هزار برنامه در ۱۱ شهرستان استان گلستان برگزار می‌شود.

وی غرس چهار هزار نهال به نیابت از شهدا، اعزام خانواده‌ شهدا به سفر زیارتی، غباروبی و عطرافشانی، برپایی میز خدمت، شبیه‌سازی تصاویر شهدا توسط هوش مصنوعی و ختم چهار هزار قرائت قرآن به نیابت از شهدای استان را از جمله برنامه‌های هفته شهید در گلستان اعلام کرد و افزود: همچنین در این هفته از ۲۱۲ فرزند شهید، ۸۴ برادر شهید، ۸۱ خواهر شهید و پنج همسر شهید شاغل در استان تجلیل می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان طرح پایش سلامت والدین و همسران شهدا در مراکز بهداشت، برگزاری تئاترهای خیابانی ایثار و شهادت، مستندسازی و خاطره‌نگاری والدین معظم شهدا و برگزاری مسابقات ورزشی و برپایی کارگاه‌های نشاط و شادکامی را از جمله دیگر برنامه‌های هفته شهید در استان برشمرد و خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته شهید میز خدمت در تمامی شهرستان‌های استان برپا می‌شود.

طالع‌زاری با اشاره به اینکه استان گلستان چهار هزار شهید تقدیم انقلاب کرده و ۱۶ هزار و ۵۰۰ جانباز و هزار و ۱۸۳ آزاده دارد، یادآور شد: ۲ هزار و ۱۷۰ دانشجوی ایثارگر در بیش از ۷۰ دانشگاه و موسسه غیرانتفاعی و سه هزار دانش‌آموز ایثارگر در ۳۷ مدرسه شاهد تحصیل می‌کنند.

مدیران دستگاه‌های اجرایی گلستان با هزار خانواده شهید دیدار می‌کنند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان به ارائه خدماتی درمانی بیمه دی به جامعه ایثارگری اشاره کرد و گفت: برای ارائه خدمات درمانی به جامعه ایثارگران با بیمه دی قرارداد داریم که در همین راستا ۳۷ هزار نفر از جامعه ایثارگری گلستان بیمه هستند و ۳۴۰ مرکز نیز طرف قرارداد بیمه دی است و در سال جاری ۳۴۱ هزار و ۹۵۱ خدمت درمانی به ۳۷ هزار ایثارگر گلستانی انجام شده است.

طالع‌زاری با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های ایثارگران مساله اشتغال است، خاطرنشان کرد: گلستان بالغ بر سه هزار و ۲۰۰ ایثارگر بیکار دارد که تاکنون مجوز استخدام ۳۹۷ نفر اخذ شده است.

به نقل از ایرنا؛ وی از تبدیل وضعیت پنج هزار و ۲۲۳ نفر از جامعه ایثارگران گلستان از طریق بند «د»تبصره ۲۰ قانون بودجه خبر داد و یادآور شد: آزمون استخدامی فرزندان شهید و جانباز ۷۰ درصد به بالا که ثبت‌نام آن از فردا آغاز می‌شود بخشی از مشکل بیکاری ایثارگران گلستانی را حل می‌کند.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر