بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۲۸۵۸
معاون معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
معاون معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اعلام اینکه تا دو ماه آینده سامانه جان رونمایی می‌شود از بارگذاری بیش از ۵۰۰۰ محصول دانش‌بنیان در این سامانه تاکنون خبر داد.
چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۴

به گزارش بازارکار از خبرگزاری تسنیم از همدان، سجاد محمدعلی‌نژاد در ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان استان همدان اظهار‌داشت: در سامانه جان بیش از 2000 شرکت نوآور و دانش‌بنیان ثبت‌ نام کرده‌اند و در این سامانه ظرفیتی ایجاد شده تا شرکت‌ها بتوانند محصولات خود را عرضه و به فروش برسانند.
وی افزود: برای رسیدن به سهم 7 درصدی دانش‌بنیان‌ها در فعالیت‌های اقتصادی به همکاری دولت و بخش‌خصوصی و مهیا شدن برخی زیر‌ساخت‌ها نیاز است که سامانه جان از جمله این زیرساخت‌ها می‌باشد.
معاون معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به اینکه در یک چشم‌انداز پنج ساله برای هر‌استان براساس ظرفیت و آمایش اقتصادی مشخص شده که چه سهمی از این 7 درصد را دارند، بیان کرد: سهم هر استان در این بخش باید تعیین تکلیف شود.
وی افزود: برنامه‌های نوآورانه در سطح ملی دارای اولویت ویژه‌ای هستند و وظیفه خود می‌دانیم این برنامه‌ها هرچه زودتر تدوین و اجرایی شود.
محمد‌علی ‌نژاد با بیان اینکه با توجه به آمایش صنعتی، درصد قابل‌توجهی از توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای مستقر در پارک‌های علم و فناوری برای تکمیل حلقه‌های زنجیره ارزش است، گفت: فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان با ماموریت‌محور بودن تعریف شده و به سمت حل مشکلات جامعه به کار گرفته خواهد شد.
وی همچنین با اشاره به اینکه این آمادگی در وزارت علوم وجود دارد تا موضوعاتی که استان براساس آمایش سرزمینی تشخیص می‌دهد، دارای اولویت باشد، عنوان کرد: هر استان یک ماموریت در حوزه فناوری دارد و افزایش اشتغال و ارزش افزوده باتوجه به شرایط هر استان به عنوان یک ماموریت ویژه نیز در نظر گرفته می‌شود.

برچسب ها:

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر