بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۳۸۱۱
اولین نشست هم اندیشی شبکه سازی فعالیت‌ها و همکاریهای بین واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی استانهای ایلام، کردستان، کرمانشاه، لرستان، مرکزی و همدان به میزبانی سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه برگزار شد.
سه‌شنبه ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹

به گزارش بازارکار، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی کرمانشاه، در این نشست مهندس رازانی مدیرکل امور واحدها، سازمان و مراکز جهاددانشگاهی کشور گفت: این نشست با هدف شبکه سازی و گسترش همکاری های مشترک بین واحدها و سازمان‌های جهاددانشگاهی در مناطق مختلف کشور برنامه ریزی شده و اجرا شده است.
وی در ادامه با بیان اینکه در پهنه سرزمینی واحدها و سازمان‌های جهاددانشگاهی استانهای کشور به ۹ منطقه تقسیم شده که  به ترتیب نشست ها در حال برگزاری است، افزود: با گسترش همکاری ها و شبکه سازی فعالیت ها از ظرفیت ها و پتانسیل ها به صورت بهینه استفاده می شود. 
رازانی در ادامه تصریح کرد: منطقه غرب کشور از گذشته اشتراکات بسیاری داشته و دارد که می تواند با برگزاری این نشست ها هم افزایی بسیار خوبی داشته باشد.
وی ادامه داد: سعی داریم با برگزاری این نشست ها فرهنگ همکاری بین واحدهای سازمانی را تقویت کرده و ارتباطات نظام مندی بین واحدها شکل گیرد.
مدیرکل امور واحدها، سازمان و مراکز جهاددانشگاهی کشور در ادامه به شناخت پتانسیل ها و بهره مندی از ظرفیت ها، تقویت نیروی انسانی و مدیریت دانش و انتقال تجربه را دیگر دستاورد این نشست ها عنوان کرد و افزود: تشکیل دبیرخانه منطقه ای و کارگروه های تخصصی در هر منطقه بمنظور پیگیری برنامه ها از دیگر اقدامات تشکیل مناطق ۹ گانه است.
رازانی در پایان تاکید کرد: امیدوارم قدم های بزرگی برای توسعه وگسترش فعالیت ها با برگزاری این نشست ها در جهادهای کشور بر داشته شود و شاهد تحول در نظام همکاری بین واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی باشیم. 
 دکتر مسلم حدیدی رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه هم با تشریح فعالیت ها و اقدامات این سازمان عنوان کرد: جهاددانشگاهی کرمانشاه در بیش از چهار دهه فعالیت خود همواره کوشیده در مسیر توسعه پیشرو باشد. 
وی با بیان اینکه سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه اشتغال دانشجویان و دانش آموختگان، توسعه فرهنگ کار و کارآفرینی، حمایت از ایده ها و شکل گیری شرکت های دانش بنیان را در اولویت برنامه‌های خود دارد، افزود: در حوزه های کاری مشترک آماده همکاری هستیم.
وی افزود: در نظر داریم مرکز شتابدهی شغلی صنایع فرهنگی و فناوری های نرم راه اندازی کنیم که این مرکز علاوه بر آموزش و ایجاد فضای استقرار، می تواند بازار محصولات تولیدی را هم فراهم کند و از این ظرفیت می توان برای ایجاد بازار فروش محصولات تولیدی استان استفاده کرد.
حدیدی با اشاره به پتانسیل های بسیار خوب سازمان جهاددانشگاهی استان در حوزه های آموزش های تخصصی و فوق تخصصی، فناوری، فرهنگی و پژوهشی، تصریح کرد: بیش از ۳۰ ساختار در حوزه های یاد شده درقالب اکوسیستم سازمان جهاد دانشگاهی استان شکل گرفته است.     
                              
رییس سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه در ادامه تصریح کرد: پیگیر راه اندازی شهرک فناوری استان هستیم. 
رییس سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه گفت: در مجموع این آمادگی را داریم که از تمام ظرفیت های خود برای همکاری با سایر واحدها برای هم افزایی دو یا چندجانبه استفاده کنیم. 
در ادامه ضمن بحث و تبادل نظر درخصوص توانمندی ها و ظرفیت های جهاددانشگاهی تفاهم نامه همکاری مشترک بین واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی در غرب کشور منعقد شد.
در پایان این نشست روسای واحدهای جهاددانشگاهی استان های ایلام، کردستان، لرستان، مرکزی و همدان از برج بزرگ فناوری جهاددانشگاهی استان کرمانشاه و شرکت های دانش بنیان مستقر بازدید کردند.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر