بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۴۳۴۵
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان‌غربی از ثبت‌نام مرحله دوم آزمون استخدامی طرح شهید زین‌الدین ویژه استان آذربایجان غربی خبر داد.
يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸

علی رزازی افزود: در راستای منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر جوان سازی دولت و تشکیل دولت جوان انقلابی و با توجه به تاکید رییس جمهور مبنی بر واگذاری اختیارات بیشتر به استانداران و با هدف جذب نیرو‌های متخصص با رویکرد تحول خواهی و تقویت بدنه کارشناسی دولت و افزایش بهره‌وری در سرمایه‌های انسانی، سهمیه جذب با پیگیری استاندار آذربایجان غربی از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور به این استان اختصاص یافته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان‌غربی در تشریح جزییات بیشتر این آزمون گفت: در مرحله اول، برنامه جامع توسعه و پیشرفت استان به تایید دفتر رییس جمهور محترم رسید و سپس تعداد ۱۰۴ سهمیه پس از برگزاری جلسات تخصصی بین ۸ دستگاه استانی شامل اداره کل استاندارد، اداره کل دامپزشکی، اداره کل امور اقتصاد و دارایی، اداره کل جهاد کشاورزی، اداره کل حفاظت محیط زیست، خبرگزاری ایرنا، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و اداره کل راه وشهرسازی توزیع و به تایید شورای راهبری توسعه مدیریت استان رسیده است.

وی اضافه کرد: این آزمون همزمان با ۲۳ استان در سطح کشور توسط جهاد دانشگاهی در تاریخ ۱۱ خرداد ماه سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

معاون استاندار آذربایجان‌غربی ادامه داد: متقاضیان با مراجعه به سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir می‌توانند از تاریخ ۲۰ اسفند ماه سال ۱۴۰۲ نسبت به دریافت دفترچه آزمون اقدام و تا تاریخ ۲۹ اسفند سال ۱۴۰۲ و با رعایت شرایط احراز، ثبت‌نام کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی، وی در ادامه تاکید کرد: متقاضیان پس از شرکت در آزمون کتبی به میزان پنج برابر ظرفیت انتخاب و پس از انجام ارزیابی صلاحیت‌های عمومی و تکمیلی و همچنین مصاحبه تخصصی به استخدام دستگاه‌های دولتی مورد اشاره در خواهند آمد.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر