بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۴۲۷۷
معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) خبر داد
معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) از بهره مندی نزدیک به ۸۵۰ هزار دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد کشور از خدمات این نهاد خبرداد.
شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹

به گزارش بازارکار ؛حجت‌الاسلام علی جعفری  در مراسم جشن تکلیف ۸۴۰ دختر ۹ ساله اهل تشیع و اهل سنت گلستان در جامعه‌المصطفی گرگان اظهار کرد:نزدیک به ۱۰ هزار دانش‌آموز نخبه و استعداد برتر و ۶۰ هزار دانشجو که در حوزه‌های مختلف تحصیلی، قرآنی، ورزشی، فرهنگی و هنری، علمی و پژوهشی و اختراع و نوآوری دارای زمینه نخبگی از حمایت‌های کمیته امداد بهره‌مند هستند.
وی یکی از برنامه‌های مهم این نهاد را جلوگیری از بازماندن دانش‌آموزان پایه‌های اول تا مقطع سوم دبستان از تحصیل دانست وافزود: سال گذشته پنج هزار نفر از دانش‌آموزان که در معرض ترک تحصیل بودند با حمایت کمیته امداد به مدرسه بازگشتند.
وی یکی از برنامه‌های معاونت فرهنگی کمیته امداد را برگزاری جشن تکلیف برای دانش‌آموزان دختر دانست واذعان کرد:  معاونت فرهنگی کمیته امداد در طول سال برای ۴۰ هزار نفر از دختران دانش‌آموز جشن تکلیف برگزار می‌کند.
جعفری تصریح کرد: ارائه مشاوره و پشتیبانی تلفنی، برگزاری کلاس‌های آموزشی، کارگاه‌های مشاوره دانش‌آموز و خانواده، اجرای آزمون شبیه‌ساز تیزهوشان و برگزاری اردوهای مختلف، از جمله خدمات کمیته امداد با دانش‌آموزان مستعد تحت حمایت است.
مراسم جشن تکلیف دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد با همکاری بنیاد کرامت آستان قدس رضوی و با پشتیبانی شبکه خادم یاران رضوی آستان قدس رضوی اجرا شد.
خادمیاران حرم مطهر رضوی با حضور در مناطق محروم و منزل دانش‌آموزان دختر تحت پوشش کمیته امداد ‌رسیدن آنها به سن تکلیف را جشن می‌گیرند.
بازگشت پنج هزار دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل گلستان به مدرسه 
در ادامه مدیرکل کمیته امداد گلستان از بازگشت  پنج هزار دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل گلستان به مدرسه خبرداد وگفت: یکی از برنامه‌های کمیته امداد برای توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش در کنار حمایت اقتصادی و اشتغالزایی، توجه به حوزه فرهنگی و امور تربیتی است.
عیسی بابایی افزود: براساس هماهنگی انجام شده با آستان قدس رضوی، بسته‌هایی به عنوان تبرک به دانش‌آموزان دختر این مراسم اهدا شد تا از هم‌اکنون زندگی رضوی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر