بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۵۳۸۵
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان:
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: تعهد اشتغال این استان در سال جاری، ۴۱ هزار و ۶۵۱ نفر است.
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۷

به گزارش بازارکار از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، «خلیل‌احمد سلامی» اظهار کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دولت سیزدهم با تدوین و راهبری زیست بوم ملی اشتغال، به دنبال تحقق وعده ایجاد یک میلیون شغل در هر سال است که خوشبختانه طی دو سال گذشته، فراتر از این میزان هم تحقق یافته است.
وی افزود: در سال قبل، 35 هزار و 840  نفر تعهد اشتغال استان بود که تا امروز قریب به ۱۰۶ درصد محقق شده است.
دبیر کارگروه تخصصی اشتغال سیستان و بلوچستان با بیان این که تا پایان فروردین ماه دستگاهها و نهادهای مرتبط امکان ثبت اطلاعات شاغلان جدید را در سامانه رصد دارند، ادامه داد: کمیته امداد، صمت و بنیاد برکت بهترین عملکرد و بیشترین آمار ثبت در سامانه را داشته اند.
سلامی افزود: در خصوص راستی‌آزمایی اشتغال ثبت شده، سه مرحله نظارت اعم از نظارت‌های پیامکی، تلفنی و حضوری در حال انجام است و هرگونه انحراف شناسایی خواهد شد.
وی اظهار کرد: برنامه امسال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی فراهم کردن زمینه اشتغال فارغ‌التحصیلان و ورود آن‌ها به بازار کار است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: یکی از دغدغه های اصلی کارجویان و کارفرمایان در بازار کار، پیدا کردن شغل مناسب با شرایط خودشان است؛ یعنی کارفرما به دنبال کارجویی می گردد که بتواند کار را به نحو احسن انجام بدهد و طبعا کارجو هم به دنبال فرصت شغلی است که هم شرایط و شأنیت مناسبی داشته باشد و هم درآمد مناسبی به او بدهد.
سلامی ادامه داد: در این راستا، وزارت متبوع سامانه جستجوی شغل را راه اندازی کرده است تا کارجو و کارفرما بدون واسطه نیاز خود را در بازار کار رفع کنند. 

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر