بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۳۷۱۶
نخستين آزمون استخدام پيمانى ویژه معلولان روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مركز استان و شهرستانهای آذربایجان‌غربی برگزار خواهد شد.
شنبه ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۱

به گزارش بازارکار از خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان‌غربی گفت: براساس قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت و تكليف دولت ، حداقل سه درصد از مجوزهای استخدامی (‌رسمی، ‌پیمانی و کارگری) دستگاه‏های دولتی و عمومی شامل وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، مؤسسات،‌ شرکتها و نهادهای عمومی و انقلابی و دیگر دستگاههایی که از بودجه عمومی کشور ‌استفاده می‌کنند، به جز موارد ذکر شده در بندهای این قانون را به افراد دارای معلولیت واجد شرایط اختصاص دهد.
علی رزازی افزود: بر اساس اعلام سازمان امور اداری و استخدامی در مرحله اول آزمون چهار هزار و ۳۲۶ نفر در سراسر كشور جذب خواهند شد.
رزازی، با اشاره به اینکه رقابت بین یک فرد دارای معلولیت و یک فرد بدون معلولیت متفاوت و اغلب دشوار است، اظهارکرد: آزمون استخدامی مختص معلولان برگزار می شود تا افراد دارای معلولیت بین خودشان به  رقابت بپردازند.
وی، با بیان اینکه این فرصت بسیارخوبی برای افراد دارای معلولیت و فارغ التحصیل و بدون شغل است که بتوانند جذب سازمانهای دولتی شوند، افزود: در این آزمون ۴۵ دستگاه اجرایی در كشور  دارای سهمیه هستند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان‌غربی، با اشاره به اینکه ثبت نام آزمون استخدامی ویژه معلولان به صورت اینترنتی از روز یکشنبه ۲۹ بهمن ماه آغاز شده و تا پایان روز چهارشنبه ۹ اسفندماه ۱۴۰۲ از طريق پورتال مركز آزمون جهاد دانشگاهى انجام خواهد شد، افزود: مطابق برنامه ریزی انجام شده، زمان اعلام نتایج آزمون، اواخر خردادماه ۱۴۰۳ خواهد بود.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر