بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۶۱۷۶
به مناسبت هفته کار و کارگر طی آیینی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از بانوان نخبه کار و تولید در استان تهران تجلیل و تکریم شد.
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۰

به گزارش بازارکار از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران در آیین تجلیل و تکریم از مقام زنان که در شرکت آذین الکترونیک پیشرو برگزار شد، گفت: زنان با تلاش و همت خود می‌توانند بستر عظمت و شکوفایی ایران اسلامی را فراهم نمایند.
 
«محمد آذر پناه» با اشاره به این که زنان با تلاش مجاهدانه بستر عظمت و شکوفایی ایران اسلامی را فراهم می‌کنند، گفت: براساس آمارها از ۳ میلیون و۶۱۲ هزار بیمه شده تامین اجتماعی در سطح استان تهران بیش از ۹۱۲ هزار نفر بانوان هستند.
 
 سرپرست اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان تهران بیان کرد: نقش پر رنگ بانوان در دانشگاه‌ها، آموزش و پرورش، بهداشت و درمان، کار و‌ تولید، علم و پژوهش و... غیر قابل کتمان است و همان گونه که در بیانات وزیر هم اشاره شد این قشر همواره از  سرآمدان حوزه های دانش پایه کار به شمار می آیند.
 
وی با تاکید بر منویات مقام معظم رهبری درخصوص نقش بانوان در عرصه کار و تولید و جایگاه آن‌ها که مرکز ثقل و تحکیم بنیان خانواده است، اظهار کرد: در مکتب اسلام و اهداف عالیه انقلاب اسلامی نگاه عالی و ممتاز به موضوع ارزش کار و جایگاه ویژه زنان کارگر به ویژه مادران شاغل که هم انسان ساز هستند و هم جامعه ساز وجود دارد.
 
سرپرست اداره کل تعاون  کار و رفاه اجتماعی استان تهران افزود: با توجه به شعار سال "جهش تولید با مشارکت مردم" و این‌ که نیمی از جامعه را زنان تشکیل می‌دهند، نمی‌توان نقشی که زنان در تحقق شعار سال دارند را نادیده گرفت و امیدواریم با مشارکت بیشتر زنان در حوزه اقتصاد و تولید، کشور در سال جاری به رونق مطلوب اقتصادی دست پیدا کند.
 
در این مراسم ضمن بازدید از بخش‌های مختلف شرکت آذین الکترونیک پیشرو و اهدای گل به بانوان شاغل در این شرکت از سوی سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با حضور علی‌حسین رعیتی‌فرد معاون روابط کار، محمدچکشیان معاون فرهنگی و اجتماعی، نرجس بختیارخلج مشاور امور خانواده وبانوان وزیر، محمد آذرپناه سرپرست اداره کل تعاون،  کار و رفاه اجتماعی استان تهران و جمعی از مدیران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و  بخش های مختلف برگزار شد، ضمن بازدید از بخش های مختلف شرکت آذین الکترونیک، از بانوان فعال برتر در حوزه های کارگری و کارفرمایی تجلیل شد.


ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر