بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۷۱۳۲
ایسنا/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه بنا بر فرمایش رهبری، خدمت به مردم متوقف نخواهد شد، گفت: حتی اکنون باید جریان خدمت قوی‌تر از همیشه به پیش رود.
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۳

یعقوبعلی نظری امروز ۳۱ اردیبهشت در مراسم گرامیداشت یاد رئیس‌جمهور شهید، آیت‌الله رئیسی که در مسجد استانداری خراسان رضوی برگزار شد، ضمن تبریک سالروز ولادت امام رضا(ع)، اظهار کرد: شهادت جمعی از خدمتگزاران مردم و رهروان امام هشتم را خدمت رهبر انقلاب، خانواده این عزیزان و مردم گرامی تسلیت عرض می‌کنم. 

وی با بیان اینکه حتما حکمتی در تقارن ولادت امام رضا و شهادت آیت‌الله رئیسی وجود دارد، افزود: این سعادت را خدمت این شهدای بزرگ تبریک می‌گویم. شهادت تنها با مجاهدت حاصل می‌شود. استکبار جهانی در بعد اقتصادی مردم کشور ما را تحت فشار قرار داده و دولت آقای رئیسی مجاهد این عرصه بود. بدیهی است که عاقبت چنین شخصیت مجاهدی به شهادت ختم می‌شود.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: علاوه بر مجاهدت، ویژگی دوم آیت‌الله رئیسی اخلاص او بود. همین ویژگی، شهید رئیسی را به فردی مقاوم و تاب‌آور در میدان جنگ نرم تبدیل کرده بود. آیت‌الله رئیسی تمام این‌ سختی‌ها را به خاطر خدمت به مردم تاب می‌آورد. 

نظری با بیان اینکه این مسیر ادامه دارد، گفت: ما به حضور چنین شخصیت‌هایی در سیاست کشورمان افتخار می‌کنیم‌. آیت‌الله رئیسی فرهنگی را در کشور بنا نهاد که بر اساس آن دیگر مدیری نمی‌تواند صرفا با نشستن پشت میز ریاست، ادعای مدیریت کند.

وی با تاکید بر اینکه بنا بر فرمایش رهبری، خدمت به مردم متوقف نخواهد شد، عنوان کرد: حتی اکنون باید جریان خدمت قوی‌تر از همیشه به پیش رود. مراسم تشییع شهدای حادثه بالگرد، بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، در مشهد برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات