بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۶۰۰۵
معاون وزیر تعاون، گفت: از ابتدای این دولت تاکنون بیش از ۱۰ هزار کارخانه و شرکت در کشور به عرصه تولید بازگردانده شده‌اند.
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۷

به گزارش بازار کار، حجت‌الاسلام صحبت‌الله رحمانی در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم افزود:  نرخ بیکاری در ابتدای این دولت، ۹.۶ درصد بود که اکنون با ۲.۶ درصد کاهش به هفت درصد رسیده‌است. 

به گفته وی؛ حدود ۴۰ درصد کارخانجات و اقتصاد کشور در اختیار وزارت تعاون قرار داد.

وی با بیان اینکه این وزارتخانه در موضوع اشتغال، رفع بیکاری و رفع موانع تولید، گام‌های موثر و بزرگی را برداشته است، خاطرنشان کرد: شاغلان شرکت‌های تعاونی ۲.۵ درصد رشد و ۱۰۳ هزار فرصت شغلی جدید در کشور ایجاد شده است.

معاون وزیر، همچنین تشکیل شورای توسعه تعاونی‌ها، صادرات ۱.۷ میلیارد دلاری در حوزه تعاونی‌ها و بهره‌برداری بیش از چهار هزار و ۱۰۰ طرح تعاونی در کشور نیز را از جمله اقدام های بزرگ انجام شده در دولت سیزدهم عنوان کرد.

رحمانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ایجاد قرارگاه مسکن کارگری در وزارت تعاون بیان کرد: وعده‌ای که رئیس جمهور در ابتدای دولت، در راستای ساخت یک میلیون مسکن در سال داده بود، با اجرای طرح‌های مختلف مسکن مانند کارگری، مددجویان و ملی تحقق پیدا کرد.

وی با یادآوری اینکه قرارگاه‌های جوانی جمعیت و جهاد تبیین نیز در وزارت تعاون ایجاد شده است بیان کرد: در این خصوص کارهای بزرگی را شاهد هستیم و نیروهای مومن باید امید را در دل مردم زنده کنند.

برچسب ها:

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر