بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۳۱۷۵
رئیس کمیته امداد بندر امام خمینی از افتتاح کارگاه خیاطی ویژه بانوان زیر پوشش این نهاد حمایتی همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.
پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰

به گزارش بازارکار از خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سمیه محیط با اشاره به افتتاح کارگاه خیاطی ویژه بانوان زیر پوشش کمیته امداد بندر امام خمینی با حضور مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر، گروه جهادی شهید ابراهیم هادی و جمعی از مسئولان این شهر، گفت: این کارگاه با هدف اشتغالزایی و توانمندی مددجویان راه اندازی شده است.
 
وی محل فعالیت این کارگاه را ساختمان کمیته امداد بندر امام خمینی عنوان کرد و افزود: درحال حاضر فعالیت خود را با ۲۰ دستگاه چرخ خیاطی آغاز کرده است.
 
محیط میزان مشارکت پتروشیمی رازی برای تجهیز کارگاه خیاطی را ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان و اضافه کرد: این واحد تولیدی در زمینه تامین لوازم سرمایشی در قالب یک تفاهم نامه، ۸۰ دستگاه کولر گازی و ۵۰ دستگاه یخچال با مشارکت مالی امداد تامین و به خانواده‌های زیر پوشش اهدا کرده است.
 
رئیس کمیته امداد بندر امام خمینی به انعقاد تفاهم نامه تامین ۳۰۰ دستگاه آبگرمکن و ۲۰۰ دستگاه بخاری گازی با مشارکت پتروشیمی امیرکبیر و کمیته امداد در حاشیه راه اندازی این کارگاه اشاره و اضافه کرد: پیشتر نیز ۵۰ دستگاه کولر و ۲۰ دستگاه یخچال با مشارکت پتروشیمی امیرکبیر به خانواده‌های زیر پوشش اهدا شده است.
 
وی در ادامه به ضرورت آمایش شغلی در مناطق مختلف به منظور دستیابی به الگوی شغلی منطبق بر ظرفیت‌های منطقه تاکید کرد و گفت: تلاش ما بر این است که با شناسایی و توانمندی‌های مددجویان زیر پوشش و ظرفیت‌های موجود، مدل سازی مناسبی در حوزه اشتغال مددجویان اجرا کنیم.  
 
رئیس کمیته امداد بندرامام خمینی (ره) در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مشارکت و همکاری صنایع، خیرین و نیکوکاران گفت؛ حامیان به عنوان بازوانی پرتوان جهت خدمت به نیازمندان همواره یاری رسان کمیته امداد هستند.
 
در پایان این مراسم از نخبگان قرآنی، علمی، فرهنگی، ورزشی و کارآفرین با حضور مسئولان شهرستان تقدیر شد.
 
آقای صادقی، مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر در این مراسم با مددجویان فعال در کارگاه دیدار و در خصوص تامین مابقی تجهیزات کارگاه قول همکاری و حمایت داد.  

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر