بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۴۴۲۰
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران به نبود پایانه توسعه صادرات مستقل صنایع‌دستی در مازندران اشاره کرد و گفت: با توجه به تعدد تولیدات متنوع صنایع‌دستی در مازندران، راه‌اندازی این پایانه در استان در دستور کار قرار گیرد.
دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱


به گزارش بازارکار به نقل از ایسنا، حسین ایزدی امروز در نشست کمیته تجاری سازی و صادرات صنایع‌دستی که در سالن اجتماعات اداره‌کل برگزار شد با بیان اینکه آنچه که می‌تواند در عرصه صنعت به صنعت‌گران کمک کند بازار فروش و رونق صادرات صنایع‌دستی است، اظهارکرد: با توجه به تاکید استاندار مازندران باید برای حفظ کرامت هنرمندان و صنعتگران صنایع‌دستی برنامه‌ریزی‌های مطلوب در زمینه تولیدات و صادرات محصولات صنایع‌دستی صورت گیرد.

این مسئول با اشاره به اینکه شرکت‌های هلدینگ باید برای صادرات و فروش تولیدات صنعتگران و هنرمندان کمک کنند، افزود: با توجه به تولیدات متنوع و بسیار زیاد صنایع‌دستی در مازندران، باید راه‌اندازی این پایانه در استان در دستور کار قرار گیرد.

ایزدی ادامه داد: با راه‌اندازی این پایانه، مازندران به استان شاخص صادرات صنایع‌دستی در کشور تبدیل می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت‌های صنعتگران در استان استفاده شود، گفت: باید برای برندسازی، تجاری سازی، بسته‌بندی و صادرات تولیدات صنایع‌دستی کلاس‌های آموزشی برگزار شود.

این مسئول با اشاره به اینکه صنایع‌دستی در مازندران دچار مظلومیت شده است، با طرح سوالی افزود: با توجه به اینکه ۱۵ سال گذشته صادرات صنایع‌دستی داشته‌ایم چرا در حال حاضر دچار رکود شدیم؟

ایزدی با اشاره به ادغام میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، برنامه ریزی برای هر سه بخش را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: هنرمندان صنایع‌دستی استان باید به تولید فکر کنند نه اینکه دغدغه صادرات و فروش داشته باشند.

حمایت از بانوان هنرمند در مازندران

ایزدی با بیان اینکه ۸۰ درصد هنرمندان بانوان و سرپرست خانوار هستند، گفت: باید شرکت‌های هلدینگ این هنرمندان را حمایت کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با تاکید بر اینکه تا صادرات صورت نگیرد مشکل صنعتگران رفع نمی‌شود، افزود: باید با علم و عمل در امر صادرات، بسته بندی، برندسازی و تجاری‌سازی برنامه‌ریزی شود.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر