بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۲۱۴۳
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از اجرای بیش از سه هزار طرح اشتغال زایی از ابتدای سال جاری تاکنون برای مددجویان این نهاد و دیگر اقشار نیازمند در استان خبر داد.
سه‌شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، قباد مبشری در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه توانمندی سازی مددجویان از طریق ایجاد اشتغال برای آنان یکی از اهداف اساسی کمیته امداد است، گفت: در همین خصوص پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد با هدف خودکفایی آن‌ها و در نهایت خروج از چرخه حمایتی این نهاد انجام می‌گیرد.
وی در خصوص تسهیلات جزء ۳ بند "ب" تبصره ۱۸ قانون بودجه افزود: در این خصوص به کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد ۱۰۷ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شد.
مبشری اظهارکرد: از مقدار تسهیلات اختصاص یافته به کمیته امداد درخصوص جزء ۳ بند "ب" تبصره ۱۸، ۷۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای ۵۶۲ پرونده به بانک‌های عامل استان ابلاغ شده است که درخصوص پرداخت این تسهیلات به جامعه هدف کمیته امداد انتظار همکاری بانک‌ها را داریم.
وی درخصوص تسهیلات جزء ۴ بند "ب" تبصره ۱۸ ادامه داد: ۱۱۱ میلیارد تومان اعتبار به بانک‌های عامل استان در این زمینه اختصاص و به آن‌ها ابلاغ شده است.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: امسال این نهاد در استان بیش از سه هزار طرح اشتغال زایی برای مددجویان و اقشار نیازمند اجرا کرده است و افراد زیادی در نوبت دریافت تسهیلات اشتغال هستند.
جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کهگیلویه و بویراحمد درخصوص تسهیلات اشتغال زایی جزء ۳ و ۴ بند "ب" تبصره ۱۸ قانون بودجه با حضور معاون اقتصادی استاندار، مدیران و نماینده‌های دستگاه‌های حمایتی و مدیران بانک‌ها در استانداری استان برگزار شد.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر