بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۲۵۹۶
شنبه ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴

نماینده یزد در مجلس با تاکید بر این که قانون بیمه صنایع‌دستی باید در قوانین عادی نیز اعمال شود،‌ گفت: ما نمایندگان باید به طور قطع در قوانین عادی هم روی صنایع‌دستی و هنرمندان آن متمرکز باشیم تا لازم نباشد هر ساله در قانون بودجه این مسئله تکرار شود.
محمدصالح جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار میراث‌آریا با بیان این که در حوزه بیمه راهنمایان گردشگری از قبل اقداماتی انجام شده بود و بعدا در حوزه صنایع دستی هم اقداماتی انجام شد، ‌اظهار کرد: معتقد هستم که در حوزه صنایع‌دستی هنرمندانی داریم که صندوق حمایت از هنرمندان آن طور که باید به آن ها نپرداخته بود.
او با بیان این که پیگیری مقوله بیمه صنایع دستی در بودجه امسال، قطعا قدری تسکین دهنده و باعث آرامش است، ‌گفت: ما نمایندگان باید به طور قطع در قوانین عادی هم روی صنایع‌دستی و هنرمندان آن متمرکز باشیم تا لازم نباشد هر ساله در قانون بودجه این مسئله تکرار شود و بتوانیم قانون جامعی برای همه دوره‌ها داشته باشیم.
نماینده یزد در مجلس با اشاره به این که بحث بیمه برای افراد شاغل در حوزه گردشگری تضمینی برای آینده آن‌هاست و پشتوانه خوبی محسوب می‌شود، ‌تصریح کرد: صنعت گردشگری در کشور ما نوپاست و لازم است که به آن توجهی ویژه داشته باشیم خصوصا مسئله زیرساخت ها که اهمیت زیادی دارد.
جوکار با بیان این که پویایی و توسعه این صنعت کمک بزرگی به اشتغال کشور خواهد بود،‌ گفت: دوره شکوفایی این صنعت شروع شده و اگر بتوانیم زیرساخت‌ها را آماده کنیم و حمایت‎ های همه جانبه هم داشته باشیم، می توانیم پیشرو باشیم.
او با بیان این که صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری همگی با هم ارتباط مستقیم دارند، گفت: هرچه این ارتباط منسجم‌تر باشد می توانیم بیش از همیشه تحول را در مسئله اقتصاد کشور شاهد باشیم.

برچسب ها:

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر