بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۱۷۵۴
يکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۷

رییس جهاددانشگاهی استان کرمان، یکی از رسالت‌های اصلی این نهاد را تربیت نیروی متخصص و ماهر ذکر و خاطرنشان کرد: در این زمینه بررسی‌های لازم به منظور برگزاری دوره‌های مورد نیاز بازار کار انجام و آموزش‌های مختلفی نیز برگزار شده است.
یکی از رسالت‌های اصلی جهادانشگاهی استان کرمان تربیت نیروی متخصص و ماهر است
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، دکتر مهدی بازمانده در دیدار با مدیر طرح توانمندسازی فارغ التحصیلان بخش معدن و صنایع معدنی ایمیدرو با بیان اینکه جهاددانشگاهی استان کرمان فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی متعددی را انجام می‌دهد، گفت: در این راستا قرار داد‌های متعددی با ادارات، ارگان‌ها و سازمان‌های خصوصی و دولتی منعقد و دوره‌های مهارتی مورد نیاز بازار کار برگزار شده است.
وی بر برگزاری دوره‌های مهارتی توسط جهاددانشگاهی استان کرمان ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان تاکید کرد و افزود: باید بتوانیم با برنامه ریزی‌های لازم این قشر از جامعه را توانمند و متخصص به بازار کار تحویل دهیم.
دکتر بازمانده همچنین ضمن اشاره به توانمندی جهاددانشگاهی استان کرمان در زمینه معدن و صنایع معدنی، گفت: در این راستا نیز این نهاد با داشتن کادر مجرب آموزشی و پژوهشی می‌تواند بازوی قدرتمندی برای معادن استان کرمان در جهت آموزش‌های تخصصی باشد.
مهندس قاسم حسن‌زاده مدیر طرح توانمند‌سازی فارغ التحصیلان بخش معدن و صنایع معدنی ایمیدرو، برگزاری دوره‌های مهارتی توسط جهاددانشگاهی استان کرمان را مهم و موثر ذکر کرد و خواستار امضای تفاهم‌نامه‌ای در زمینه آموزشی و پژوهشی با این نهاد شد.
وی افزود: امید است بتوانیم با همکاری این نهاد انقلابی دانشجویان و دانش‌آموزان را به گونه‌ای آموزش دهیم که در آینده دغدغه‌ی اشتغال نداشته باشند.
در پایان از کارگاه‌ها و آزمایشگاه تخصصی فرآوری مواد معدنی جهاددانشگاهی استان کرمان بازدید شد.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر